Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

De eerste foto's staan al in het foto album, wegens probleempjes met dit album staat de rest er helaas nog niet in. Dit gaat zo snel mogelijk gebeuren.

Dus geniet alvast van de foto's die er wél staan:
http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=308

Deze link werkt bij mij niet, wel kan ik hem met de rechtermuis knop opslaan. maar als ik hem dan open, opent hij zich in Frontpage ??

Link werkte net wel en heb weer een paar mooie foto's opgeslagen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Soms geeft het fotoalbum foutmeldingen zijn we zelf ook achter gekomen. Hier werkt hij trouwens naar behoren.

Nog een foto van een "illegale" knaller die Jeremy uit onze groep op de kop wist te tikken. Voor de prijs van ongeveer 5 yuang = 40 cent
De knal was loeihard.

Is dit zelfmaak door zo'n Chinees die vuurwerk verkoopt ofzo? Ziet er niet echt super afgewerkt uit, maar kan me voorstellen dat dit een klap geeft ja, kanonne wat een ding. :bonk::p
En dan ook echt voor 40 cent, dat is niet normaal. :wink:

Inderdaad Mike, selfmade, meer verpakking dan kruit, maar desondanks een gigaknal wat er vanaf komt.
Wat ons overigens was opgevallen dat er bij alle kraampjes nauwelijks knallers te koop waren, eerlijk gezegd niet 1 pakje gezien.
Toch wel jammer want ik wilde graag weten hoe de Chineze knallers het zouden doen.

Nog een foto van een "illegale" knaller die Jeremy uit onze groep op de kop wist te tikken. Voor de prijs van ongeveer 5 yuang = 40 cent
De knal was loeihard.

man dat lijkt wel een halfe granaat :p
maar even tussen 2 haakjes zijn jullie nu weer veilig thuis ? :)

Haha 40 cent voor zon knaller.
Wederom erg mooie foto's en weer geweldige verhalen gehoord.

Wat moet ik me van deze cake voorstellen.
Is dit een voet effect, zoals we die oom zagen tijdens de opening van de Olympische spelen in Peking twee jaar geleden?

ch9inees_neuwjaar_021medium.jpg

Lijk me trouwes gaaf, om zoiets af te steken!

Wat moet ik me van deze cake voorstellen.
Is dit een voet effect, zoals we die oom zagen tijdens de opening van de Olympische spelen in Peking twee jaar geleden?

Nee dat lijkt me niet Gerco, de fabriek waar we zijn geweest heeft trouwens wel het vuurwerk voor de spelen in peking geschoten:)

De knal was loeihard.

Volgens mij was er voor jullie geen lijn te trekken tussen legaal en illegaal vuurwerk? Ik zie dat er heel makkelijk aan zulke knallers/ grote blokken die in China als illegaal worden beschouwen gekomen kan worden. Knaller ziet er heel gaaf uit trouwens! Heel droog uiterlijk met die gouden wikkel zonder enige gebruiksaanwijzing.

Back
Bovenaan