Moon Travellers 2.0

Ik heb ze er even bij gepakt. Hopelijk geven de volgende foto's wat meer duidelijkheid met betrekking tot het formaat...

20180913_084902.jpg

20180913_084810.jpg

20180913_084757.jpg

Omgerekend naar de oude verpakkingseenheid van 144 stuks, betaal je ruim 28 euro voor deze pijltjes:bonk:

Prima! Ongeacht wat de prijs is. Dit is gewoon alweer ouderwets stookwaar nu het een paar jaar uit de markt is. En doordat deze wat groter zijn hoop ik ook dat er normaal omgegaan mee kan worden. Ik meen wel te herinneren dat ik eerder dit jaar te horen heb gekregen dat er een andere importeur is die de echte Moon Travellers uit probeert te brengen bij onze oosterburen. Zal daar nog even navraag naar doen.

Maar nogmaals; wat een goed denkwerk van de mannen bij Broekhoff.

Gaaf dit hoor, mooi stukje jeugdsentiment. Daar gaan zeker een paar pakjes van komen. Top actie van Broekhoff!

Heerlijk! In belgie betaal je ook aardig wat voor babypijlen dus vind deze niet eens zo duur! Deze moet ik hebben!

Dat betekent gelijk dat de jeugd ze links laat liggen en er nu wellicht wel normaal mee omgegaan kan worden :handsup::applause:

Heel fijn, maar ik ga geen hoofdprijs voor iets betalen alleen omdat de jeugd dan (hopelijk) niet gaat slopen. Die manier van denken bevalt me niet, ik blijf wel economisch! :wink:

De andere kant is dat de kwaliteit van die babypijltjes van 2 euro voor 144 ook echt flut was.

De buitenkant en afwerking ziet er in ieder geval prima uit! Bij een goede snerpende gil zullen ze zeker komen!

Goed werk Broekhoff! Interessant, de "ondergrens" wist niet dat ze er echt een afmetingsregel van hadden gemaakt haha.

Toen deze op het forum verschenen, kwamen ze gelijk heel hoog op de wish list te staan. En daarom zojuist maar even 4 pakjes er van besteld :D

Net zoiets als de Flaming Bananas?
Leuk dat dit wel gewoon mag / kan. Ben benieuwd waar die ondergrens dan ligt?

Bij het aanpassen van het ract is de categorie minipijlen geschrapt. Deze hadden een max afmeting en max kruit inhoud. Deze max afmeting en inhoud is vervolgens als min eis gesteld aan de gewone vuurpijlen

1,5 tot 40 gram pyrotechnische stoffen of preparaten in totaal; de burstlading bevat of maximaal 10 gram zwart buskruit of maximaal 4,0 gram nitraat/metaal of maximaal 2,0 gram perchloraat/metaal; knallading is niet toegestaan

Uit het ract

Back
Bovenaan