Enzo Knol steekt voor €10.000 af!

Nou lekker en bedankt, arviid. Ik geloof dat geen andere vwc'er hier mekaar zwart loopt te maken dan jij, heel gezellig.
De meeste die niet pro-Knol e.d. zijn, hebben wrs de tijd vóór de social media manie meegemaakt en/of hebben zich daar gewoonweg niet zo door laten meeslepen dus beschouwen het met wat meer afstand

Ik zal wel oud worden maar heb echt een hekel aan vlogs en vloggers. Net zo een hekel als aan commerciële tv.
Het probleem bij vlogs is dat er geen regels voor zijn. Hele generaties worden beïnvloed door een stel randdebielen die alleen maar aan hun eigen portemonnee denken. Het argument jaloezie of afgunst gaat zeker niet op.
Wat Richardus zegt, ook ik heb de tijd voor internet, mobieltjes en sociale media meegemaakt dus daar kan het aan liggen. De huidige sociale media kan me gestolen worden. Doe mij maar een ouderwets forum zoals VWC.

Nou lekker en bedankt, arviid. Ik geloof dat geen andere vwc'er hier mekaar zwart loopt te maken dan jij, heel gezellig.
De meeste die niet pro-Knol e.d. zijn, hebben wrs de tijd vóór de social media manie meegemaakt en/of hebben zich daar gewoonweg niet zo door laten meeslepen dus beschouwen het met wat meer afstand

Je kent mijn duidelijk niet. Mijn punt lijkt mij duidelijk.

En Social Media? Ik gebruik niks alleen Twitter om het nieuws te volgen en een paar andere dingen die ik interessant vind. Youtube? nee alleen voor vuurwerk. Snap niet wat het met Pro Knol te maken heeft. Omdat je niks met vloggers, Youtube en social media hebt moet je de vloggers maar zwart maken.

Ik vind het nog al kinderachtig.

Ik zal wel oud worden maar heb echt een hekel aan vlogs en vloggers. Net zo een hekel als aan commerciële tv.
Het probleem bij vlogs is dat er geen regels voor zijn. Hele generaties worden beïnvloed door een stel randdebielen die alleen maar aan hun eigen portemonnee denken. Het argument jaloezie of afgunst gaat zeker niet op.
Wat Richardus zegt, ook ik heb de tijd voor internet, mobieltjes en sociale media meegemaakt dus daar kan het aan liggen. De huidige sociale media kan me gestolen worden. Doe mij maar een ouderwets forum zoals VWC.

Kijk en dit bedoel ik, Dit gebeurt ook bij ons met vuurwerk. Er is een groep mensen die een hekel hebben aan vuurwerk en die vinden ons ook allemaal randdebielen door een klein groepje echte randdebielen die niet met vuurwerk om kunnen gaan. Wij weten allemaal dat de grootste groep wel normaal met vuurwerk om gaat en zeker wij liefhebbers.

En dan gaan wij vervolgens hier het zelfde gedrag vertonen. Er zitten vast wel fatsoenlijke vloggers tussen. We kennen ze niet eens en dan er een hekel aan hebben.

Maar vervolgens ben jij degene die de sfeer hier loopt te vergallen door andere users hier op de persoon aan te vallen. Heel raar.

Maar vervolgens ben jij degene die de sfeer hier loopt te vergallen door andere users hier op de persoon aan te vallen. Heel raar.

Jammer dat je het alleen daar over kan hebben. Was niks persoonlijks mee bedoeld vind het gewoon gezeur om niks.

Die post is trouwens al aangepast. Ik heb het in die andere posts toch beter omschreven wat ik er mee bedoel.

Het is gewoon een irritant mannetje die een hele generatie verwoest. Die willen alleen nog maar actie en opwinding. En hij zelf wordt verafgood. De jeugd krijgt van zulke dingen ook nogal eens een grote mond, en ze durven meer uit te vreten

Kijk en dit bedoel ik, Dit gebeurt ook bij ons met vuurwerk. Er is een groep mensen die een hekel hebben aan vuurwerk en die vinden ons ook allemaal randdebielen door een klein groepje echte randdebielen die niet met vuurwerk om kunnen gaan. Wij weten allemaal dat de grootste groep wel normaal met vuurwerk om gaat en zeker wij liefhebbers.

En dan gaan wij vervolgens hier het zelfde gedrag vertonen. Er zitten vast wel fatsoenlijke vloggers tussen. We kennen ze niet eens en dan er een hekel aan hebben.

Ik vind het hele concept gewoon waardeloos. Er zijn ook mode vlogs of hobby vlogs, etc. Heb er niks op tegen dat mensen zich er goed bij voelen hier naar te kijken, er iets van opsteken of hun lifestyle erop aanpassen. Doe je ding zou ik zeggen. Leef en laten leven.

Het is zo jammer dat ook idioten en dom volk een podium kunnen krijgen. Zij hebben invloed op de ontwikkeling van hun kijkers. Vooral jeugd is beïnvloedbaar en zij gaan bepaald gedrag kopiëren, leren verkeerde dingen of hun hele mentaliteit en moraal veranderd. Alles voor sensatie en geld..

Kijk met betrekking op vuurwerk naar die video's van al die kneusjes die zich pyro dit, pyro dat noemen. Zum Kotzen! Geen haan die daar naar kraait. Youtube verdient er geld aan dus reporten heeft weinig zin. Ook daar zitten wel goede kanalen tussen maar juist die idioten hebben de meeste abonnees.

Vanuit de overheid kan men niet veel doen en/of de prioriteit ligt elders. Het is (nog) niet te reguleren. Dat is een probleem.

Vind het wel veel hypocrecie hierzo. Tientallr jaren terug was reclame voor roken erg groot gepromoot. Onder de 16 waren ze al aan het kettingroken. Toen ze erachter kwamen dat het ongezond was, gaan ze erover klagen.

Zo werkt het leven jongens, sorry, maar get over it. Als er pegels in te verdienen is proberen/ doen ze het. In dit geval (af en toe) hersenloos vloggen. Als je er iets tegen hebt kun je je kinderen beschermen door internet toegang te beheren. Zoniet, en je hebt er zelf een hekel aan, kijk het gewoon niet! Is net alsof je zelf sigaretten gaat roken en continu zegt, Pff, heb echt een hekel aan rook.

Leven en laten leven.

Ik vind het hele concept gewoon waardeloos. Er zijn ook mode vlogs of hobby vlogs, etc. Heb er niks op tegen dat mensen zich er goed bij voelen hier naar te kijken, er iets van opsteken of hun lifestyle erop aanpassen. Doe je ding zou ik zeggen. Leef en laten leven.

Het is zo jammer dat ook idioten en dom volk een podium kunnen krijgen. Zij hebben invloed op de ontwikkeling van hun kijkers. Vooral jeugd is beïnvloedbaar en zij gaan bepaald gedrag kopiëren, leren verkeerde dingen of hun hele mentaliteit en moraal veranderd. Alles voor sensatie en geld..

Kijk met betrekking op vuurwerk naar die video's van al die kneusjes die zich pyro dit, pyro dat noemen. Zum Kotzen! Geen haan die daar naar kraait. Youtube verdient er geld aan dus reporten heeft weinig zin. Ook daar zitten wel goede kanalen tussen maar juist die idioten hebben de meeste abonnees.

Vanuit de overheid kan men niet veel doen en/of de prioriteit ligt elders. Het is (nog) niet te reguleren. Dat is een probleem.

Hier ben ik het volledig mee eens.

Ik heb trouwens even wat opgezocht over Youtube. Ze doen er wel wat aan het blijkt zelfs zo te zijn dat als je scheld of een spel speelt met geweld etc, dat je geen reclame krijgt over je video dus geen geld. Dit lijkt mij dan een juiste oplossing.

Ik heb trouwens even wat opgezocht over Youtube. Ze doen er wel wat aan het blijkt zelfs zo te zijn dat als je scheld of een spel speelt met geweld etc, dat je geen reclame krijgt over je video dus geen geld. Dit lijkt mij dan een juiste oplossing.

Sterker nog, kanalen onder de honderden duizenden abonnees halen ze hun neus niet eens voor op. Moet minimaal half miljoen of een miljoen zijn willen ze aan die band willen werken. Die kleine kanaaltjes halen toch bijna niets binnen. Dus als doe advertenties eraf gaan maakt het ze weinig uit.

Er zijn inderdaad wel regels vanuit Youtube maar in de praktijk lijkt het toch anders te lopen. Veel van die waardeloze filmpjes blijven er gewoon op staan, ook met advertenties. Bijvoorbeeld films met vuurwerkbommen. In Nederland krijg je daar celstraf voor maar toch is het makkelijk te vinden en dus makkelijk na te doen. Heel breed gezien is dit aanzetten tot criminele handelingen en Youtube/Google is mede verantwoordelijk. Er gebeurd nu dus nog te weinig.

Broekhoff had beter een contract kunnen opstellen waarin dan ook staat dat die pipo Enzo een vuurwerkbril opdoet, gebruikshandleiding leest en afstand neemt tot het vuurwerk zodat de doelgroep er in ieder geval iets van leert. Dan zou ik er minder op tegen zijn geweest dat die pipo zoveel mooi spul gratis kreeg. Vind het dus een gemiste kans van Broekhoff, echt jammer.

Och ja tja ik koop al vele jaren niets meer van Broekhoff. Sommige importeurs en mentaliteit heb ik het niet mee. Dan kan je maar één ding doen en dat is niets van ze kopen.

Pure afgunst dit.
Broekhoff heeft prima reclame gehad hierdoor, goede zet.

En enzoknol? Ik kijk het niet, interesseert mij geen reet.
Lijkt me toch een leukere vent dan al die zeikers hier.
Manmanman.

Leef en laat leven noemen ze dat. Maargoed dat is hier al even de deur uit dat spreekwoord.

Ondanks je negatieve instelling in je laatste 2 alinea's, ben ik het in je eerste opmerking wel eens met je; Broekhoff heeft hier flinke reclame gekocht met bereik bij een grote doelgroep die nog bezig is met vuurwerk. Doen ze goed, hebben tevens prima items meegegeven zo te zien.

Gemiste kans wat betreft het gebruik van een vuurwerkbril, zoiets moet je contractueel vastleggen blijkbaar, het is voor Enzo in ieder geval niet vanzelfsprekend om dat te promoten met zijn voorbeeldfunctie.

Geen afgunst mijnerzijds hoor, ik gun iedereen zoveel mogelijk vuurwerk, ook Enzo Knol, zalig man. Wel anti-reclame wat betreft Broekhoff en manier van afsteken van vuurwerk.

Ondanks je negatieve instelling in je laatste 2 alinea's, ben ik het in je eerste opmerking wel eens met je; Broekhoff heeft hier flinke reclame gekocht met bereik bij een grote doelgroep die nog bezig is met vuurwerk. Doen ze goed, hebben tevens prima items meegegeven zo te zien.

Gemiste kans wat betreft het gebruik van een vuurwerkbril, zoiets moet je contractueel vastleggen blijkbaar, het is voor Enzo in ieder geval niet vanzelfsprekend om dat te promoten met zijn voorbeeldfunctie.

Ik had er een erg lange werkdag/nacht op zitten dus ik kwam wat chagrijnig uit mijn woorden ja haha, excuus.

Back
Bovenaan