Moon Travelers/ Liliputpijlen/ Babypijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind de babypijltjes van hardix ook er goed, ze geven een schelle knal ongeveer zo hard als rotje

Ik heb altijd 2 soorten babypijltjes gehad,
die van GBV en dan Breeschoten.
ook het pakket "MYSTIC SMALL ROCKET ASSORTMENT" gehad deze viel me zwaar tegen.
van GBV gewoon degene met knetter en fluit doen het altijd perfect soms is der een lontje uitgevallen maar that's it

De mijne ook, ik heb de Moon travelers (lilliput pijl) van Schuurmans Vuurwerk.
Je hoort een klein plofje, dat niet eens is te vergelijken met een rotje.
Het pijltje ging overigens wel goed en snel de lucht in.
Heb wel een aantal keren gehad dat het pijltje er zonder stokje vandoor ging, maar toen had ik ze te ver in de grond gezet xD

De mijne ook, ik heb de Moon travelers (lilliput pijl) van Schuurmans Vuurwerk.
Je hoort een klein plofje, dat niet eens is te vergelijken met een rotje.
Het pijltje ging overigens wel goed en snel de lucht in.
Heb wel een aantal keren gehad dat het pijltje er zonder stokje vandoor ging, maar toen had ik ze te ver in de grond gezet xD

bij mij kwam er van die een soort mini boeketje

Wat is de lengte van het hele pijltje ongeveer?
En de diameter van de kop van het pijltje?
Heb ik nodig voor me babypijlrekje. :)

Hebben eigenlijk altijd de maxipijlen. Zijn wel iets duurder (3,99 hier), maar dan heb je ook meteen knal en fluit ;)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had de Babypijl Knal van Weco en Rubro dit jaar en er kwam gewoon een flash knalletje en geen plof wat 2 jaar geleden zo was, knal ging iets zachter als een astronaut in de lucht.

meer mensen die dit opgemerkt hebben ?

mag je nu de nieuwe regeling is ingegaan, sinds 1 Juli, deze pijltje nu ook het hele jaar door afsteken?

Naar mijn weten valt deze er niet onder, weet het haast wel zeker.

Gevonden:

2gt9t6x.jpg

Weet iemand van welke producent onderstaande fluitpijl knal afkomt? Heb deze elk jaar aangezien er een aardige fluit, maar nog belangrijker een flash knal afkomt die redelijk hard is alleen vergeet steeds te kijken wie het produceert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan