Moon Travelers/ Liliputpijlen/ Babypijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat hebben wij hier... Rond de 25 pakken fluitpijlen, een paar pakken knalpijlen... Nog een paar Maxipijlen van vorig jaar.. Genoeg om de dag mee door te komen. Leuk om er zo af en toe een grondbloem langs te halen. Maar om ze stuk voor stuk af te steken nee, die tijd hebben we gehad hehe.

Er gebeurt weinig mee :(. Maar vind ze toch wel leuk een pakje om een beetje mee te spelen :P. je kan er rotjes mee in de lucht schieten enz. Er zitten geen knallen meer aan :( en het effct is zeer zacht :(. Maar voor die 1,40 ofso voor 144 pijltjes wel leuk.

Ik heb dit jaar 3 verschillende babypijlen gehad;

1. Babypijl fluit (lesli vuurwerk): Goeie en harde fluit, maar bij veel pijltjes vallen de lontjes eruit.

2. Micro Rocket (Pyroshopper, leslivuurwerk): Leuk pijltje met aardige knetters; geen min-punt.

3. Babypijl knal. (volgens mij Broekhoff): gaat snel de lucht in maar je moet wel heeeel goed luisteren om een knal(letje) te horen.

Micro rocket was van deze 3 het beste.

had dit jaar 2 pakken knetter, 2 pakken knal, en 1 pak fluit.

de knal van lesli waren gewoon knetter maar zeker geen gierige knetter.

had dit jaar 4 sloffen babypijl knal van lesli aleen het was gewoon niks of een crankelingetje
had ook 6 sloffen babypijl fluit van zena
lontjes vielen er vaak uit en maar matige fluit

van hardix vond ik ze beter ( had ik in 2008)
gaven leuke knal net iets zachter als rotje en gingen goed omhoog en dat voor maar 1 euro :)

Ik heb een aantal filmpjes gemaakt van de babypijlen van GBV.

Een babypijl fluit knal
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een babypijl fluit
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een babypijl knetter
+ YouTube Video

Deze babypijltjes bevallen mij goed, maar heb er een hekel aan om ze af te steken op oudjaars dag dus doe ze altijd maar zo:D

dat is een beste pijltjesrek :p vind ze zelf niet zoveel meer aan die tijd heb ik gehad wel leuk om af en toe ff af te steken om de dag door te komen tot de avond heb zelf nog 4 pakken liggen van vorig jaar :p

De fluitpijltjes van GBV vind ik wel leuk.Bijna geen weigeraars en ze schieten echt snel de lucht in dat voor een euro per 100.Zelfde geld voor de knetterpijltjes ook van GBV,In de avond zijn ze leuk komt een mooie kleur van de knetters af.En deze schieten ook vrij hoog,Ook 1 euro voor 100 en ook bijna geen weigeraars

GR

Iemand die ervaring heeft met d pijltjes van GBV kan die mij misschien vertellen hoelang het lontje onder het pijltje uit komt dit i.v.m een aankomend babypijlen rek!

~mat96matje~

@QV!!
Dat waren deze:

image

En ze bestaan nog steeds. In diverse Chinese pakketjes vind je ze nog terug. Hoe het precies zit weet ik niet, maar de kwaliteit van bovenafgebeelde batterij was redelijk goed. Leuk extraatje is dat deze nog steeds (net als vroeger) met grijslont zijn uitgevoerd.

Cameo

Precies, bij GBV kan je ze volgens mij vinden in artikelnr. 1853. (vuurwerkfoldertjes zijn in deze periode altijd bij de hand!! :bonk:)

Iemand ervaring met de Mega Big Moon Travellers?

Deze kosten 5,50 per 48.

imagemagic.php

Welke effecten geven deze pijltjes? :)

De volgende heb ik besteld.

2x Babypijl Knal (Mercurius)
2x Babypijl Fluit (Lesli)
3x Micro Rocket (Lesli)

Ik vind alle drie deze pijltjes zeker het geld waard. Kan ook niet anders natuurlijk. Alleen bij de babypijl fluit van lesli vallen de lontjes er soms uit. Dat was het enige nadeel

ik vind het altijd leuk om met die fluitpijltjes in het doosje te laten en dan alles in 1 keer aan te steken..

je krijgt lekkere rookontwikkeling(wat ik niet had gedacht) en het gilt zo lekker hard!

Ik heb dit jaar: Whistling Babyrockets van GBV en Whistling Moontravelers van Herlat, Original.
Laatst had ik het er met een paar mensen over of je nou wistling (als gist) of Waistling (als Why?)
Iemand het antwoord?

ik heb 4 pakken (of 5) babypijl fluit om de bejaarden buurt bij mij om 10:00 wakker te maken ;) en nog wat knal leuk als voetzoeker ^^

grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan