Moon Travelers/ Liliputpijlen/ Babypijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met de Babypijl ''Sis''? Schijnt een doodgewoon fluitpijltje te zijn, maar dan belachelijk goedkoop! Slechts 0,50 per pak van 144 stuks, en geen limiet van bijv. 2 pakjes per klant!

Wat een fantastische babypijlen zijn dit! Uitstekend afgewerkt en vliegen allemaal de lucht in. Ronde stevige stokjes, en een perfecte uitwerking. Mijn favoriete minipijlen voor een laag prijsje!

Inderdaad! Ik ben benieuwd wat je de komende dagen allemaal nog tegenkomt.

Is nu wel echt opgeruimt dus weet haast wel zeker dat hier niets meer "verstopt & beetje vergeten" ligt.

Moet nog wel bij moeders in de kelder kijken want daar staat nog een doosje Evo Happy Hardcore.

Wauw warme herinneringen aan de parachutepijlen.

Maar ik heb een paar moontravellers getest kwamen bij dolfijn vuurwerk vandaan (wat niet eigenlijk kon leuk nostalgische spullen halen daar afgelopen december) en ik moet zeggen wat zijn ze goed leuk knalletje erbij. Blij dat ik 4 pakken heb gekocht.

Ik ga binnenkort voor de babypijltjes de skyfire daar heb ik ook leuke herinneringen aan.

Vroeger had ik ze altijd die dingen maar vorig jaar ben ik nostalgisch suprised bij dolfijn vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Wauw warme herinneringen aan de parachutepijlen.

Maar ik heb een paar moontravellers getest kwamen bij dolfijn vuurwerk vandaan (wat niet eigenlijk kon leuk nostalgische spullen halen daar afgelopen december) en ik moet zeggen wat zijn ze goed leuk knalletje erbij. Blij dat ik 4 pakken heb gekocht.

Ik ga binnenkort voor de babypijltjes de skyfire daar heb ik ook leuke herinneringen aan.

Vroeger had ik ze altijd die dingen maar vorig jaar ben ik nostalgisch suprised bij dolfijn vuurwerk.

Ik werd nostalgisch van de romeinse kaarsen. Wat een leuk stukje vuurwerk is dat toch.

Laatst bewerkt:
Ik werd nostalgisch van de romeinse kaarsen. Wat een leuk stukje vuurwerk is dat toch.

Heb ik vorig jaar ook aangeschaft bij Dolfijn 30 shots. 1 ding viel mij op, constant waren ze uitverkocht. Had 6 pakken gekocht met ouderwets labeltje heb nog 3 pakken over.

Ben het eens het blijft een leuk stukje vuurwerk. Maar vind ik van de moontravelers en de skyfire fluitpijltjes ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan