joeyvanderlee
VWC lid
heb gister eventjes een stuk of 5 gepakt, 2 hadden geen lont en de andere 3 stegen niet op maar knalden nog best wel hard uitelkaar, pirat knal denk ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Paar jaar terug knalpijltjes gehad van Moon Travellers. Deze vlogen de lucht in en gaven een klein plofje in de lucht. Geen idee of dit nog zo is...?
Dit jaar de fluitpijltjes van moon travellers, en knalpijltjes van een onbekend merk.
Ik dacht al zoiets ja... Sorry daarvoor. Zelf dacht ik dat de Moon Travellers van maar een fabrikant kwamen. Beetje misleidend.Moon Travellers is geen merk, het is een label/artikelnaam wat op babypijlen wordt geplakt door meerdere importeurs en fabrikanten. Dit betekent grotendeels dat de naam zeer weinig zegt over de kwaliteit, iets wat wel vaker voorkomt bij vuurwerk![]()
Ik dacht al zoiets ja... Sorry daarvoor. Zelf dacht ik dat de Moon Travellers van maar een fabrikant kwamen. Beetje misleidend.
Even een klein vraagje, is er nog een babypijl op de markt met flashkruit?
Ik had vorig jaar de babypijl met knal van Weco en van Rubro, ze waren allebei met flashknal
. weet het volgens mij was het Hardixik had dit jaar 2 pakjes 1 ouwe 2009/2010 en de nieuwe. de ouwe waren met een keiharde flash knal en de nieuwe met een klein plofje. alleen nog even kijken welk merk dat was.
Ik heb twee pakken Moon Travellers. Vanmiddag afgestoken met de hoop dat ze niet zouden ploffen. Maar ja hoor, ze ploffen! Dus mensen, geen Moon Travellers halen. Ik heb dit nu 2 jaar meegemaakt. Bij mij maken ze geen goede indruk meer.