Moon Travelers/ Liliputpijlen/ Babypijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze doen het altijd goed om je hand goed is effe te verbranden
tja ook om je zelf de heledag te vermaken
en dan smiddags lekker warme kop soep
en dan met brand plekken en kruit wat je haast niet uit je handen krijgt:D

Zijn deze pijlen nog verkrijgbaar gemaakt van kunststof hulsjes, dus niet de kartonnen varianten?

ik ben meer van het grote werk maar, 2008/2009 waren ze bij mijn dealer in arnhem
0,99EURO dus ik dacht in neem een keer een pakje mee. het waren de lilliputpijl met knal van Wolff zwarte karonnen huls rood stokje. gelijk erna afgestoken en
wat bleek die van mij gingen aardig hard. ze gaan mooi de lucht in en op het dooie punt knallen ze.
aanrader voor lilliputpijl liefhebbers.

nee ik niet zijn dat ongeveer de zelfde als silverthunder of zo iets zo zien ze er wel uit maar kleiner
:bye:

Laatst bewerkt:
wie weet waar ze goekope babypijltjes verkopen?onder de euro?per slof.
voor een project....
heb ze hier voor .80 p slof.kan het nog goedkoper???

wie weet waar ze goekope babypijltjes verkopen?onder de euro?per slof.
voor een project....
heb ze hier voor .80 p slof.kan het nog goedkoper???

80ct:shocked: en jij wil NOG goedkoper:shocked:
En wil je ook nog wat kwaliteit?
of alleen wat flopjes?
ik had de floppers vorig jaar voor 50ct per slof, dat doe ik nooit meer heb ik liever de duure werkende variand:wink:

volgens mij heb je van beko nog kanlpijltjes met plastic huls, die gaan naar mijn weten volgens mij best goed

Ok bedankt voor de tip, ik vind dat deze babypijlen met een kunststof hulsje een betere fluit produceren dan die van karton.

ps kan het zijn dat het gaat om de baby pijl xl te koop voor 2,99 per 144 bij de beko dealer?

Enkele vragen mbt vuurwerkland:

- Hoeveel pijltjes bevat de babypijl knal?

- Knalt de Super babypijl (op de site Baby 3up-crackling) echt of is het crackling? (op het filmpjes van vuurwerk knalt ie)

- En als laatste, het effect van de Big Moon travellers?

Voor degene die me kunnen helpen, alvast bedankt!

Hoi,

De babypijltjes knal bevatten 120 stuks per verpakking.

De Baby 3-up crackling fluiten 3 keer en krijgen dan een crackling effect.

En de Big Moon Travellers hebben als effect crackling, knal en fluit.
Deze steek ik al 2 jaar af en het zijn hele goede dingen!

Greetz,
jetixtom1.

Laatst bewerkt:
Hoi,

De babypijltjes knal bevatten 120 stuks per verpakking.

De Baby 3-up crackling heb ik nog nooit gezien, maar ze knallen inderdaad wel op het filmpje van Vuurwerkland.

En de Big Moon Travellers hebben als effect crackling, knal en fluit.
Deze steek ik al 2 jaar af en het zijn hele goede dingen!

Greetz,
jetixtom1.
nou
de big moon travelerss
vind ik maar rot dingen
je kunt beter gewoon pakje fluit
en een pakje knal :p
maarjah je moet het zelf weten

Denk dat ik deze vraag hier ook wel even kan stellen:
Ben bezig met een klein pijlenrekje, wil ongeveer 1000 babypijltjes er in verwerken, het gaas is 1 bij 1 cm...hoeveel pijltjes per cm is gebruikelijk zodat ze makkelijk wegvliegen?

Ik ga altijd voor de fluitpijlen (babypijl-fluit) omdat die nog een redelijk effect hebben. De babypijl-knal heeft dat sinds een jaar of 2 niet meer.

Babypijl fluit

Babypijl fluit

ik heb vandaag babaypijl fluit gekocht van gbv alleen de meeste pijltjes knallen meteen in plaats van fluit en dat ze wegschieten? zijn er meer mensen die dit hebben?:shocked:

M'n zoon heeft de fluitpijltjes van Vuurwerkland en die zien er solide uit. Vallen niet uit elkaar en het belangrijkste.. ze geven een goeie fluit en nog een flinke knal als toegift. Voor die 1 euro nog wat een leuk dingetje.

ik heb dit jaar maxi pijltjes van Wolff, ze zitten best solide in elkaar, en ze hebben heel wijselijk het lontje aan het latje vastgeplakt met een klein tapje. ik kan me nog babypijltjes herinneren waar je de lontjes van moest gaan zoeken in je tas omdat ze er bijna allemaal uit vielen:rolleyes:

ik ben benieuwd of ie een beetje voldoet. volgens de verpakking zijn het fluit met crackling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan