Moon Travelers/ Liliputpijlen/ Babypijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha ja editen is makkelijker en overzichtelijker :P

Uhmm ik heb deze vorig jaar ook gezocht en van de 10 stuks gingen er 1 omhoog.
Nee, serieus mijn ervaringen met deze vuurpijltjes zijn slecht.. Ik ga dan liever voor het grotere werk :D

heb dit jaar 3 soorten babypijltjes.

de "ouderwetse" pijltjes metde zogenaamde knal die meestal weinig voorsteld. maar best leuke projectieltjes zijn om mee te klooien.

de gele gilpijltjes. best fel fluitje voor korte duur.

maxipijltjes van wolf. op verpakking staat fluit met crackling dus ben benieuwd, heb ze nog niet eerder gehad.

binnekort maar is de bevindingen posten:)

Ik heb GBV fluit maar het valt mij op dat er erg korte lontjes aanzitten! Iemand anders ook last van?

Nou ik had er 1 pak van wolff bestelt maar in de loop van de middag toch maar een extra pak gekocht. Ze doen het heel goed en als je ze van de steel haalt en doormidden breekt zijn het goede rotjes. goede harde knal

ik heb dit jaar de babypijltjes van lesli vuurwerk gekocht fluit maar ze floten niet en stegen niet op maar knalden dus uit het niet op de grond uit elkaar met een enorme staakvlam vriend van mij heeft nu een brondwondje net onder zijn oog door deie babypijltjes.wees vorzichtig.

Greetzz mat96matje

De knal babypijltjes van hardix vuurwerk zijn wel aan te raden, gewoon goede kwaliteit en een beste knal voor zo'n baby pijltje, ongeveer even hard als een rotje. Ik ga ze zeker weer kopen volgend jaar.

De knal pijltjes van FaStar zijn ook wel leuk maar je moet er geen jumping jack aan tapen er vloog er zo een in me kraag haha me 1ste vuurwerk ongeluk heb het shirt nog steeds (misschien voor later dan kan ik tegen mijn kinderen zeggen "Niet met vuurwerk stunten daar kome alleen ongelukken van!"

Vind het wel leuke dingens voor in rekjes of gewoon even tussendoor een bosje de lucht in, ook is de prijs niet te hoog, dat maakt het ook leuk. :)

ik had dit jaar up-up-up pijltjes maar het waren meer down-down-down pijltjes bij de 1ste up vloog hij wel de lucht in maar het duurde veel te lang voor dat de 2de up kwam dus lag de pijl toen al bijna op de grond maar ware wel leuke voetzoekers:)

haha lol een vriend van me dacht dat het met effect was en wist niet dat er 144 in een pak zitten, dus die besteld 10 pakken!
lekker lang afsteken!

Ik heb die maxipijlen ook elk jaar maar die lontjes vallen er soms uit :bonk: Soms krijg ik ook het idee dat producten van Wolff slecht afgewerkt zijn.....

ONTOPIC: Waarom mag dat flashkruit niet meer dan ??

een van de weinige dingen die je hebt met flashpoweder zijn thunderkings, shock, binkie...... en de normale knal mat :D

heeft iemand ervaring met de fluitpijltjes van broekhoff ??
ook 144 per pak. op het pak zit ook een oranje label met maximum fun

De knal babypijltjes van hardix vuurwerk zijn wel aan te raden, gewoon goede kwaliteit en een beste knal voor zo'n baby pijltje, ongeveer even hard als een rotje. Ik ga ze zeker weer kopen volgend jaar.

nou ik had ze ook, bij mij was het een heel ander verhaal,
de helft ging niet af en de andere helt steeg op en dan viel die op de grond en knalde 20 seconde later of dat ie gelijk knalde terwijl die omhoog ging...

maarja, wat wil je voor €0,99 per 144:p?

fluit vind ik te duur voor 144 bij mij zijn die €2,50.
ik heb liever knal die zijn €0,99 144 stuks.:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan