Moon Travelers/ Liliputpijlen/ Babypijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook al is het verrassend teleurstellend vuurwerk wat aardig wat kost voor een klein papiertje met een beetje kruit het blijft leuk vuurwerk, echt om de hele dag door te komen.

Weet iemand hoeveel pakkjes babypijlen van 100st. er in een karton gaan?

Alvast Bedankt :bye:

Je bedoelt denk ik pakken van 144 stuks? (12x12)
Als ik even Wolff als voorbeeld neem, dan is de verpakkingseenheid 25/12/12, dus 25 dozen met 12 pakjes van 12, dus 25 sloffen per karton. :wink: Ik denk dat dat een normale verpakkinseenheid is waar je wel van uit kan gaan bij anderen.

Nee ik bedoel echt die van 100st. dus die cafferata verkoopt en sommige GBV dealers.

Maar toch bedankt voor je antwoord.

:bye:

Kijk dat is het dus,
2 jaar geleden een pak super moon travellers gehad, in het krantje stond Super baby pijl met 3x fluit! Ik dacht, kijk dat wil ik eens proberen!
Ik stook er 1 af, en dat ding knalde zowat even hard als een astronaut!
Vorig jaar, ik 4 pakken kopen, blijken het nu in 1 keer fluit met knetter pijltjes te zijn :S
Vast omdat dat Flashkruit dus verboden is ;(

De fluitpijltjes zijn bij sparkles-vuurwerk dit jaar weer met 5 cent gestegen.
Ik vond die pijltjes eerst niks maar nu vind ik ze wel geinig :D

:bye:

Kijk dat is het dus,
2 jaar geleden een pak super moon travellers gehad, in het krantje stond Super baby pijl met 3x fluit! Ik dacht, kijk dat wil ik eens proberen!
Ik stook er 1 af, en dat ding knalde zowat even hard als een astronaut!
Vorig jaar, ik 4 pakken kopen, blijken het nu in 1 keer fluit met knetter pijltjes te zijn :S
Vast omdat dat Flashkruit dus verboden is ;(

Dat zijn die megababypijlen van B&W. 4 bosjes van 12 stuks. Had ze ook en sommigen knalden nieteens. Geeneen had 3x fluit erin.

Laatst bewerkt:
ik zelf haal altijd maxipijl knal van wolf gaan goed du lucht in (de meeste dan) en geven tog een knal egt mooie dinge wel beetje duur 3.60 marja geld zat ;P

Ik koop ze per 120 stuks in Knalgoed.
Deze zijn roos stokje met geel rond de rest. Er staat "Whisteling" op.
Ik heb er nog nooit blauwe gehad.

De mijne zijn 2.50 voor 120 pijltjes & geven enkel een fluit. Ze vliegen gewoon de lucht in.

Khad er eens veel aaneengebonden en dan grote lond aangedaan en alle lonten begonnen te fikken en ja hoor, ze vlogen allemaal op me af. Heb het nooit meer gedaan :(.

Ik heb altijd zo een gele gehad, ik vind persoonlijk dat ze lekker geluid geven , luid dus, maar geen knal of crackling :(.

Een vraag , ik koop bij de Tuinwereld (Lesli) me vuurwerk en daar zijn de babypijl knetter/knal 1,49 en in andere folders staat ie ook gewoon 1,49

Maar er staat daarnaast de Babypijl Fluit en die is 3,99 ??? waarvoor is dat want in andere winkels is ie gewoon 1,49 ong.

Dat zijn de enige fluit pijltjes in de winkel.

Kijk dat moet je doen !!!! Veel verschillende kopen van verschillende merken...

Niet om te bluffen ofzo maar heb meer dan 15 verschillende soorten Babyfluitjes gehad...
En daar zit daar eigenlijk veel verschil in , als ze per 120 ofzo verpakt zijn voor 3 euro ofzo kan je er vrijwel van uit gaan dat het bagger is...

En zeker als die van karton zijn enzo...

De betere die ik had waren witte ! Merk weet ik niet meer Black Panther ofzo zou dan eens moeten kijken en Fluitpijltjes van Tigre , Frans merk , ...

Wat ze deden en wat goede fluitpijltjes horen te doen !!!

Zeer goed en krachtig en hoog naar boven GIEREN ! En dan Knallen met een knal gelijk aan een mini Picolo Pirat of zelfs Harder !
Deze kunnen ook door het water gieren en daar knallen , maar dat effe terzijde...
Ik kijk dan wel eens naar het merk !!! Maar die waren echt top!!!

Bagger dus! :p

Ik ben het even opgaan zoeken in mijn boekje...

De beste Fluit Knal pijl die ik had was van BLACK PANTHER !!!
Hij heet DIXIE WHISTLER !!!
DEZE GIERRRTTTT HARD DE LUCHT IN HOOG ENZO EN KNALT ZOALS MINI PICCOLO OF HARDER !!!!

Die moeten julie echt hebben lijkt me ! vraag me af ofdat ze die nog maken...
Is een groen plastieken kokertje... IETS LANGER DAN NORMAAL...

Een andere goede is die van TIGRE uit Frankrijk , het is een ROOD plastieken kokertje met paar opdruk met geel en rood en Tijger erop , er staat op Fusee Jet Boum Sifflante !

Een andere ook nog goede is WHISTLING MOONTRAVELLER , zijn ook in een groen kokertje...met wit en blauw , ze lijken beetje op die van Beko maar die zijn van RED LANTERN !!!!!!!!! ze lijken verdacht veel op die van Beko !!! maar die van Beko zijn dus ' Fake ' ofzo...

Zo ben er vrijwel zeker van dat deze 3 top zijn , vrijwel altijd FLUIT EN KNAL zoals het hoort!!!

Dit is volgens mij één van de betere ! Zoniet de beste !

dixiewhistler.jpg

De verpaking is wat anders maar is van een ander jaar lijkt me...

Wel vaag , daar staat op van merk GREAT GRIZZLY , maar de lay out enzo ziet er vrijwel hetzelfde uit maar deze die hier vermeld staan zijn van Black Panther ... Iemand ook nog die gehad ?

Laterzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan