Montreal

Zeker een hele mooi box en echt top wat Vulcan uit 25mm weet te halen! Ook het tempo doet me echt aan een profblokje denken. Aan vertragingen kan je zelf sowieso wat doen natuurlijk, het is wel fijn dat we nu weten dat er vertragingen in zitten want dan kan je het zelf uit elkaar halen als je er aan stoort. En dan gewoon zelf strak doorlonten!

Een echte escalatie bak. Moet ik hebben !

+1 was hem helemaal vergeten maar wil deze er eigenlijk ook wel bijhebben. Wat mij betreft 1 van de grootste effecten verkrijgbaar in NL en een leuke rambak ook nog eens. Hopen dat ik deze op de kop kan tikken in de buurt

Klopt het dat de 2017 versie één lange finale heeft en de 2018 versie 2 kortere finales? Lijkt wel zo afgaande op de nieuwe video. Kan iemand dit bevestigen?

Laatst bewerkt:
Klopt het dat de 2017 versie één lange finale heeft en de 2018 versie 2 kortere finales? Lijkt wel zo afgaande op de nieuwe video. Kan iemand dit bevestigen?

Lijkt me gewoon één lange finale.
Op het filmpje worden 2 cakeboxen afgestoken.

Rijtje Oman zwaar onderschat kan menig rubro ,mania is product aan tippen . De burst is niet normaal voor Nederland

Erg goede box is dit! Het tempo was perfect en de burst snoeihard met grote boeketten. Het is een echt rammer met een hele dikke finale.

Straatfilm:

Ook nog even de review van mij, ook dit is weer een strakke compound box, zit ook amper pauze tussen de cakes! Helemaal goed. Flinke effecten en rap tempo, echt wel een aanrader!

Deze gaat ik zeker in de gaten houden, heerlijke salvo's opbouwend tempo en een geweldige finale.

Echt een paar hele lekkere boxen hebben ze met de Oman en Berlin erbij.

Wat een schitterende bak is dit zeg zo op film. Wauw. Wat een heerlijk tempo en wat een grote effecten! Hier moeten we komend jaar zeker even voor gaan kijken!

Dit is echt zo een waanzinnig mooie bak, wederom genoten van het geweld en de gouden effecten.
Echt een must have, zoals inmiddels meer uit deze lijn, hopelijk zien we hier steeds meer van terug met straatfilms. :)

En toch, ik zou hem nooit kopen. Enkel 1 effect met wat andere sterren en dan toch best veel geld ervoor betalen.

Vind de salvo's ook saai worden op een gegeven moment, maar zo heeft ieder zijn eigen smaak :)!

En toch, ik zou hem nooit kopen. Enkel 1 effect met wat andere sterren en dan toch best veel geld ervoor betalen.

Vind de salvo's ook saai worden op een gegeven moment, maar zo heeft ieder zijn eigen smaak :)!

Het is ook de beleving bij de Vulcan boxen die je natuurlijk op de filmpjes mist. De burst is keihard en het tempo is een stuk hoger dan bij de meeste cakeboxen waardoor dit echt heel erg in de buurt komt bij profblokken.

Back
Bovenaan