Montreal

Leek op een profblok (de effecten) vanavond! Eentje om te onthouden.

2 tegelijk was genieten zeg.

Hele fijne box hoor. Leuk om te zien dat t Vulcan gelukt is de profblokken om te vormen naar consublokken.

Ook hier vanavond erg van genoten, topper! Heerlijke salvo's, mooi grote gouden effecten, goede burst en mooie opbouw!

Zoals verwacht een echte topbox! Die laatste all at once cake zorgde voor gejuich uit alle hoeken van de straat.

Hele fijne box hoor. Leuk om te zien dat t Vulcan gelukt is de profblokken om te vormen naar consublokken.

Nu we hem zelf geschoten hebben kan ik wel zeggen wat een fantastische box dit is. Echt prachtig. Gigantische boeketten, heerlijke burst, ja die moet er zeer zeker weer komen.
Een van de toppers van de avond.

Wat een enorme dikke bak, Vulcan heeft het echt geflikt om een profbak om te zetten naar consumentenvuurwerk en de kwaliteit te behouden. Prachtig die salvo's,
Een van de dikste bakken van de avond en mocht je hem tegenkomen, neem deze zeker in overweging!

Niet gefilmd vanwege de regen, maar kreeg er alsnog een film van per telefoon, dus even delen hier! :D

Wat een enorme dikke bak, Vulcan heeft het echt geflikt om een profbak om te zetten naar consumentenvuurwerk en de kwaliteit te behouden. Prachtig die salvo's,
Een van de dikste bakken van de avond en mocht je hem tegenkomen, neem deze zeker in overweging!

Niet gefilmd vanwege de regen, maar kreeg er alsnog een film van per telefoon, dus even delen hier! :D

Wat een bak... alleen die vertragingen zijn verschrikkelijk...

Echt een gruwelijk ding! Ik heb deze 1 keer op de demo gezien en 1 keer in de straat! Op de demo was ik al onder de indruk, maar als je eronder staat in je eigen straatje...machtig gewoon! Staat daarom ook in de top 3 beste boxen van de avond!

Damn, ziet er goed uit. Moet eerlijk zeggen dat ik Vulcan nooit zo hoog had zitten, maar volgend jaar toch eens een kans geven. Ziet er bijna als professioneel uit.

Dit is de allermooiste bak van afgelopen jaar, mooi dat filmpje hierboven ook, fijn om terug te kunnen zien. Dan maar duurder, krijg je wel professionele schoten! Het geld dubbel en dwars waard.

Heb me daar eigenlijk niet eens echt aan gestoord, de hele avond niet, je houd er toch rekening mee.
Hoe vaker ik de films hier bekijk, hoe meer ik twijfel of dit misschien wel de mooiste bak van de avond was. Hoe dan ook komt deze er dit jaar weer bij én ga ik meer producten in de gaten houden van Vulcan, mijn verwachting is echt hoog na 2017.

Back
Bovenaan