Monster Jam

Trouwens nog een foto ervan voor de mensen die het leuk vinden toen die leeggeschoten was:

wb6q6a.jpg

Straatfilmpje van de Monster Jam uit de Silver Label O&N 2011-2012, TOP waaiercake tevens beste nieuwkomer van Lesli dit jaar !

movie

Ik heb het idee dat Lesli wel meer goede producten op de markt heeft gebracht.

De Masai en de Kneiterhard mochten er ook wezen.
Ik vond de straatbaas ook een goede cake voor de prijs die eraan hing

Voor mij met afstand de topper van 2011!! Compleet gevulde lucht, opbouwend tempo, precies de juiste hoogte. Mensen klagen vaak over de te hoge prijzen, maar deze is de 69,95 euro dubbel en dwars waard.

Dit was echt de beste cake die ik had! , echt prachtig, zeker de versnelling was super!!

volgend jaar zit hij er zeker weer bij!!

AANRADER!!!

--pyro99:bye:

Het is een smak geld, maar dan heb je ook wat!
De 70 euro is ie dubbel en dwars waard.. en zo'n product moet je gewoon exclusief kunnen houden!

Wat een prachtige bak, die ontzettend breed schoot! Prachtige kleuren, mooie snelheid.. echt een wow-effect in de straat!
Zeer tevreden.. beste product van Lesli in 2011!

Dit is de mooiste 500grammer die er is, alleen vindt ik het jammer dat de boeketten niet altijd helemaal mooi rond zijn. 2 maaten van me hadden allebei deze pot gehaald bij de zelfde dealer (Zonder het van elkaar te weten) dus besloten wij er 1 van de 2 rond 23u af te stekken. Deze boeketten waren mooi rond en groot, waardoor we al weer zin hadden om die andere Monster Jam na midden nacht af te stekken.

Helaas was deze tweede Monster Jam minder, de sier boekketen waren bij bijna alle schoten niet mooi rond en schoten maar 1 kant op. Dit heb ik op film staan dus die zet ik wel in dit topic neer als ik me filmpjes online zet!

Dit is ook duidelijk te zien bij sommige andere filmpjes in dit topic. Of ben ik de enigste die dit ziet of wil zien? En hebben meer van jullie dit gehad? Of was dit een foutje bij de cake die wij hadden?

Iig willen wij deze cake volgend jaar ook weer in ons collectie hebben.

Schorpioen.

Dit is zeker een aanrader. Mooie volle boeketten en het zorgde wel degelijk voor een wauw effect. Toevallig had ik deze gratis gehad omdat ik hem had gereserveerd en de verkoper "vergeten" was om deze mee te rekenen. Ik moet zeggen dat ik meer onder de was van de Super Rainbow Fantasy 500, deze had wat hardere bursts voor mijn gevoel en het scala aan effecten heeft meer indruk gemaakt. Desondanks zullen ze beiden aankomend jaar in de collectie komen!

was jammer ze vorigjaar te snel uitverkocht waren. Maar is zeker 1 van de beste potten die er in deze lijn zit.

Helaas is mijn budget en winkelkeuze dit jaar ook op/anders.

Ik hoop deze volgend jaar weer te bemachtigen:D
Dit is echt een topper. Eigenlijk moet je er 3 achter elkaaar doorlonten.....:P

Voor de liefhebber, de Jet Men verkrijgbaar bij Goedkopervuurwerk (wellicht bij nog meer verkooppunten?) is een omlabeling van deze bak!

Voor de liefhebber, de Jet Men verkrijgbaar bij Goedkopervuurwerk (wellicht bij nog meer verkooppunten?) is een omlabeling van deze bak!

wil niet zeggen dat het 100% de zelfde is namelijk, omdat monster jam vorigjaar uitverkocht is kregen we duitse versie geleverd die bleek ook gewoon net iets anders te zijn.

Back
Bovenaan