herdervriend
VWC lid
Deze cake is er mooi, maar mijn motto is: Geen cake boven de 50 euro. En deze zit er ruim boven. Maar goed, als ik hem erbij zal krijgen voor een of andere vage reden zal ik er zeer zeker wel blij mee zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
movie
Steef je camera maakt mooie beelden, net zo mooi als de mijne maar je moet toch snel een groothoeklens aanschaffen want het beeld beweegt goed me. Ik heb er een besteld en hopelijk is hij snel binnen, ik laat dan wel horen of het wat is dan geef ik je de link wel, hij was slechts een euro of 20, dus wie weet.
Ik ben blij dat ik deze gisteren live heb kunnen zien, want ik vind dat de filmpjes hem een stuk minder overtuigend maken dan dat hij was.
In 2006/2007 heb ik bij de introductie van de 500 grams regeling de bloody sky en camuro king gehad, ik moet deze ook hebben!
Lesli blaast hoog van de toren met de "beste waaier" maar een kern van waarheid zit er beslist in! Man man wat een topper voor consumentenvuurwerk!
+ YouTube Video | |
Deze neem ik 3 maal, wat een bak zeg. Super kwaliteit.
+ YouTube Video | |