Monster Jam

Deze cake is er mooi, maar mijn motto is: Geen cake boven de 50 euro. En deze zit er ruim boven. Maar goed, als ik hem erbij zal krijgen voor een of andere vage reden zal ik er zeer zeker wel blij mee zijn.

Steef je camera maakt mooie beelden, net zo mooi als de mijne maar je moet toch snel een groothoeklens aanschaffen want het beeld beweegt goed me :wink:. Ik heb er een besteld en hopelijk is hij snel binnen, ik laat dan wel horen of het wat is dan geef ik je de link wel, hij was slechts een euro of 20, dus wie weet.

Steef je camera maakt mooie beelden, net zo mooi als de mijne maar je moet toch snel een groothoeklens aanschaffen want het beeld beweegt goed me :wink:. Ik heb er een besteld en hopelijk is hij snel binnen, ik laat dan wel horen of het wat is dan geef ik je de link wel, hij was slechts een euro of 20, dus wie weet.

Sein mij dan ook even Arjan :p

Ontopic:

Wouw wat een gave cake zeg! Wel aan de prijs maar met een leuke korting prima te doen!! :D

Deze zul je niet met korting vinden ben ik bang Nitraat12.
Zoals je ziet is het een product van Next Generation die alleen bij de Boerenbond/Welkoop te koop is.
En heb je ooit een Boerenbond/Welkoop gezien die korting geeft?
Nee, dat dacht ik al.
Maar korting of geen korting, dit is dé über lompe vette cake die je gewoon moet hebben!

Toch Denjo.. zou ik even afwachten wat dit jaar gaat brengen want ik heb het met de chef van Lesli gisteren nog gehad over de Boerenbond/Welkoop winkels en ze zijn in ieder geval in heel positieve zin bezig om deze te optimaliseren.

Verder.. tja wat kan je er nog van zeggen.. wat een monsterlijke cake is dit zeg!! Super!
Gewoonweg een geweldig effect, de ge-upgrade Camuro King! Hebbbbbeeee:D

Foto aan startpost toegevoegd

Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat ik deze gisteren live heb kunnen zien, want ik vind dat de filmpjes hem een stuk minder overtuigend maken dan dat hij was.

In 2006/2007 heb ik bij de introductie van de 500 grams regeling de bloody sky en camuro king gehad, ik moet deze ook hebben!

Lesli blaast hoog van de toren met de "beste waaier" maar een kern van waarheid zit er beslist in! Man man wat een topper voor consumentenvuurwerk!

Ik ben blij dat ik deze gisteren live heb kunnen zien, want ik vind dat de filmpjes hem een stuk minder overtuigend maken dan dat hij was.

In 2006/2007 heb ik bij de introductie van de 500 grams regeling de bloody sky en camuro king gehad, ik moet deze ook hebben!

Lesli blaast hoog van de toren met de "beste waaier" maar een kern van waarheid zit er beslist in! Man man wat een topper voor consumentenvuurwerk!

Kan ik me helemaal in vinden. Deze cake heeft hetzelfde 'wow' effect als de Camuro King mij bij zijn introductie gaf. Dit is wat mij betreft een regelrechte topper en een cake die ik absoluut moet schieten.

Kleine kanttekening: met de demo is een sample geschoten (dat is te zien in de opbouw-film van FireDragon). Samples hebben soms de vervelende neiging dat ze mooier zijn dan de werkelijke voorraad die nog moet arriveren in Nederland. Dat is echter niet altijd zo.
Ik zelf wacht dus graag tot de werkelijke voorraad binnen is, en deze cake geschoten wordt tijdens een demo elders in het land rond december.

Absoluut de gaafste cake van de hele Lesli demo, naar mijn mening.
Wat een bak zeg, sample of geen sample, zo zie ik ze graag hoor:D
Laten we hopen dat de prestaties van deze bak hetzelfde zijn eind december.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

nu snap ik 1 punt niet helemaal, ik lees hier berichten van ik vind deze mooier en beter dan de camuro king maar ook hij is te duur dus neem ik m niet. hoe kan dat? ze zijn allebei 70 euro allebei 49 schoten. nu mijn mening, ik vind deze super op film en als m'n budget het toelaat komt deze 2 maal in m'n collectie. goede mijnen goede brocades en zo te horen lekkere burst. en een goed gevulde lucht. deze echt wel 2 keer.

Ik zie me toch een overgang aankomen hier.

Schuurmans Anaconda > Monster Jam.

Wel prijzig, zeg maar een euro of 130 bij elkaar, maar je hebt wel een profblok staan.

Deze neem ik 3 maal, wat een bak zeg. Super kwaliteit.

Dat is dan 210 euro alstublieft, anders nog iets? :blink:

Nee, 70 euro is veel voor 1 pot, maar ik denk wel dat hij het waard is. Hij geeft echt de indruk van een klein profblok en ik denk dat het zeker geen miskoop is als je budget het toelaat.

11360550.5bbf9484.560.jpg

foto niet gebruiken zonder toestemming

Het is echt een hele mooie pot met een heel professioneel effect en goed uitgewerkt, maar uit principe hou ik "kruitgewicht delen door 10" aan en daarom is deze niet voor mij weggelegd.
Bijvoorbeeld de 1500 grams 4Seasons box is 120 euro maar daar zit ook 3x meer kruit in.
Eigenlijk zou er een soort maximumprijs moeten komen op 50-60 euro per cake.

Hij staat ook zeker op mijn lijst.
Hierbij mijn filmpje van de Monster Jam op de Lesli dag, beetje laat maar toch ook weer even terugdenken aan deze super dag.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan