broodjekaas
VWC lid
Lol, beetje hypocriet heIn een paar minuten tijd 10% erbij, neigt naar sabotage.

Hij is nu VNL, enneh normaal ben ik tegen discriminatie maar ze maken het wel heel moeilijk om niet op de rechtse partijen te stemmen :#Nou antwoord is duidelijk stem Pvv dan kunnen we nog 4 jaar stoken als ze de grootste worden. 22 mei volgens mij voor de eerste kamer (de belangrijkste)
Minuut 2 en gelijk al raak met een leugen. Zij stond op afstand, zag vonken en hoorde daarna een knal. Vervolgens oog beschadigd. Dader is spoorloos maar mevrouw weet wel goed dat het door een vlinderbom kwam. Naar mijn weten is een trueno geen bom en schiet ook geen ijzeren projectielen af.
Jammer dat de drie mensen tegenover niet gelijk ingrepen bij zulke soort onzin.
Waarschijnlijk omdat zij zelf ook al zei dat het illegaal vuurwerk was en niet eens op o/n. Dan maakt het opzich niet meer uit of het illegaal vuurwerk was of een zelfmaak bom. Ik geloof overigens best dat het illegaal was, ze heeft alleen weinig verstand van vuurwerk en zei dus metaal, ze corrigeerde zichzelf daarna ook half. (Ze zei zelf dat ze het niet afsteekt)