Moet vuurwerk verboden worden, Woensdag 21:10 uur [Poll]

Werd vandaag gebeld door een vuurwerkdealer of ik in dit programma mijn zegje zou willen doen.
Heb helaas geen tijd. En idd ben bang dat ik het had op moeten nemen tegen een stelletje gefrustreerde vuurwerkhaters. Dan zou het weer net zoiets worden als bij Pauw.
Nogmaals wel jammer hoor. Had het best willen ondergaan.

Ik vind eigenlijk de vraag van de dealer een asociale vraag en daarbij erg makkelijk vooral omdat het DE BRANCHE is die zich al zo lang STIL houdt.

Net alsof het de vuurwerkbranche iets kan schelen, dat de regelgeving aangepast is. Het is sowieso een misvatting dat de ondernemers die vuurwerk verkopen, aan de kant staan van de liefhebber. De vuurwerkbranche wil vooral veel geld maken rond oud en nieuw. En op dat flut grondvuurwerk maakte ze toch geen winst.

Zo net een paar freaks gesproken en zij zien een verbod binnen nu en 10 jaar zo gebeuren!!

10 jaar... wel oorzak gevolg actie van nu. Waarom?? Omdat die verkete verdelers, (Merken) allemaal zo stil zijn. Zij moetten juist in opstand komen, zij moeten laten zien wat zij allmeaal wel niet doen om legaal veilig vuurwerk te produceren. ((En welke STRENGE regels en wetten er allemaal bij komen).
Het is aan hun om te laten zien dat legaal vuurwer, goed en veilig vuurwerk is en niet de oorzaak is van alle problemen of zelf een vinger eraf, want dat kan niet met legaal...

WIJ CONSUMENTEN ((ALS 1 VOLK GEZAMELIJK)) hebben het hoe dan ook al verpest voor ons zelf!! Zover had het nooit mogen komen en zoals jullie zelf (en ik ook) super goed weten word het ieder jaar erger en erger in de media.

Let maar op: er komen zo veel vuurwerk vrij zones dat de overheid gaat zeggen: Om het overzichtelijk te houden mag er maar op bepaalde nog maar vuurwerk worden afgestoken.

En dan word het pas k*t, dan gaat de overheid zeggen, de consumenten houden zich er niet aan, binnen nu en 5 jaar een verbod.

Addios vuurwerk!!

Ja ik hoor nergens een tegenbericht vanuit de dealers / importeurs.... sorry hoor maar zij hebben er meer belang bij als dat ik het heb... kom op importeurs... doe eens wat, of laten jullie je zo gemakkelijk naar de slachtbank brengen?

ehm jongens,

er staat toch duidelijk onder het kopje ''gasten''
dat er een vuurwerk importeur aanwezig zal zijn?

ik denk dat deze uitzending nog best wel eens positief uit kan pakken voor de vuurwerk liefhebbers.
de uitslag van de poll is goed, ( tot nu toe )
de gasten die tegen een vuurwerk verbod zijn, zijn mensen die wel verstand van zaken hebben.
namelijk iemand uit de tweede kamer, een importeur, en volgensmij inderdaad de oprichter van freakpyromaniacs.
dat is een heel stuk beter als die man die bij Pauw zat die de verkeerde argumenten opnoemde :p
ook is het dit keer een stuk eerlijker namelijk 3 mensen die voor een verbod zijn en 3 mensen die tegen een verbod zijn.

Hoeveel man kijken er naar zo'n programma? Bij Pauw en witteman aan tafel zitten bereik je denk ik meer mensen of gewoon bij NOS

Maar ik ben benieuwd wat het gaat opleveren

Importeurs kunnen eigelijk ook samen een club vormen.
Zo sta je sterker tis toch je boterham beschermen toch.
Nu sta de 1 daar de ander daar.
Maar als alle importeurs op 1lijn zittem een facebook paginas proberen tegengas tegen de media meer voor veiligheid etc etc.
Sta je veel beter in je schoenen denk ik.

Dit is al gedoemd uit te lopen op een fiasco, kijk eens wat er als tegenstanders aan tafel zit.
Een meisje met een blind oog (het aaaaaah gehalte) een chirurg (het wauw gehalte) een politiek figuur (zemel gehalte die veel rookgordijnen op gaan gooien) en nog een pipo die hetzelfde doel heeft.
En daar moeten twee voorstanders tegen pleiten..... succes maar hoe bedoel je nu al gemanilueerd, daar geeft een poll geen positieve bijdrage bij.

En dan zeggen ze in europa wat over rusland. Wat we hier in europa hebben is schijnvrijheid. En wat vrijheid van menings uiting. Ja van de dingen die onze regering wilt horen.

Ik ben er klaar voor, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.... eerst die GL van tafel af ***len.Verbaasd me dat die Bonte er niet zit

Dit is al gedoemd uit te lopen op een fiasco, kijk eens wat er als tegenstanders aan tafel zit.
Een meisje met een blind oog (het aaaaaah gehalte) een chirurg (het wauw gehalte) een politiek figuur (zemel gehalte die veel rookgordijnen op gaan gooien) en nog een pipo die hetzelfde doel heeft.
En daar moeten twee voorstanders tegen pleiten..... succes maar hoe bedoel je nu al gemanilueerd, daar geeft een poll geen positieve bijdrage bij.

3 voorstanders* :p

Joram van klaveren,
Evelien Arler,
Toon Gemmink

Liesbeth van Tongeren
Tweede Kamerlid GroenLinks: "Oud en nieuw moet een feest zijn voor iedereen, daarom moet het vuurwerk worden afgestoken door professionals".

Dit is echt een *** arrgument. voor iedereen een feest , waar is ons feest dan.

Back
Bovenaan