Moet vuurwerk verboden worden, Woensdag 21:10 uur [Poll]

Die Joram is goed bezig zeg. Staat stevig in zijn schoenen, knalt argumenten er tegen aan en krijgt ze stil.

Wat een dom achterlijk wijf zeg! Beetje onzin argumenten op tafel gooien en meteen een andere nietszeggende uitslag er doorheen komen... bah!

Houd er wel rekening mee dat voordat de uitzending begon er vooral tegenstemmers al van de poll wisten, via fora etc. Nu de uitzending bezig is gaat het grote publiek pas stemmen, niet per se sabotage dus.

Mooi toch, gl muts die bralt maar wat, de arts die gooi cijfers op tafel die niet kloppen en de evrouw met et oog heeft gewoon pech gehad, wat heel erg is.

heb een goed gevoel gehad bij dit programma. Het is voor mij met een perfecte zin afgesloten, zo moet het zijn en niet anders. ben voorzichtig, weet wat je doet, strengere controle op illegaal vuurwerk en het misbruiken van vuurwerk.

Mwa viel me tegen de argumenten ging nergens over dit hebben we duidelijk gewonnen.
Die stelling vindt ik ook maar raar van iets van 10 procent naar ineens 27 procent.
Ook geloof ik het verhaal dat de meeste slachtoffers door legaal vuurwerk oud en nieuw vallen niet.
Als je goed naar die 1 oog vrouw keek leek het net of ze voor de vuurwerkliefhebbers was ze knikten best vaak met een glimlach ja.
Ook moest die irritante mediaman zeggen ja ze hebben een oproep gedaan.

Nee onze vertegenwoordigers hebben goed hun mannetje gedaan trots op ze

Ik werd zo gek van dat groenlinksvrouwtje. Telkens als die Joram of Eveline aam het praten was er weer door heen ***len en niet naar elkaars argumenten luisteren. Groenlinks mentaliteit. Ik moet er van kotsen.

Mooie uitzending en een goede uitslag!
Petje af voor Toon trouwens. je moet er maar eens voor gaan zitten!
Wat ik hier vooral uit meepik is dat zoals wij allemaal weten het illegale vuurwerk vaak de dader is.
En er zitten dan ook 2 mannen en een vrouw aan tafel die graag zien dat dit aangepakt wordt.
Jammer dat er aan de andere kant een blonde langneushavik heeft plaatsgenomen die alles toch liever vanuit haar eigen opzicht ziet.
Maar leuk dat we een keer niet heel negatief op tv zijn geweest :)

Mijn complimenten hoor!

Die evelien kan wel lekker zuur kijken :D Die keek die Groenlinkser zowat dood :) Maar sterke argumenten allemaal, ook de veegelijkenissen met andere zaken waren sterk. Ik vond het een goede aflevering maar helaas naar de EO kijken er niet veel mensen.

Maar als de vuurwerkbranche dit overneemt de komende jaren en zeker na oud en nieuw met evaluatie zou het fijn zijn. Zeker veel benoemen dat het door illegaal vuurwerk komt.

Wat mij betreft mogen ze die Evelien naar voren schuiven en die kale deed het ook lekker. Die had zich goed ingelezen. Is ook leuk om naar te kijken, hij had er gewoon plezier in om Groenlinks te haken

Super uitzending, standpunt lijkt me duidelijk, erg goeie argumenten, petje af voor de verkoopster,joram, en toon

Back
Bovenaan