MJB cake

Ook besteld. Wordt onderdeel van een zelfgemaakt blokje met als afwisseling in de shapes deze rakker.

Wel goed bijhouden he milesclan :p

1. Milesclan
2. Conquer
3. Magic Sjiefke 2x
4. SQUEAK
5. Jakhal 3x
6. DW2000
7. DTC Sjoerd
8. Bonzo26
9. Tristen
10.Laurence
11.gwgwgw
12.komkommer
13.RickGAE
14.Reverse
15.Madmax
16.Mustang68 2x
17.vwrulez
18.Mark dalton
19.Vuurwerkkoning 2 x
20.Koekie 3 x
21.japieh
22.Sprinkhaan
23.kOenn
24.isha
25.jorisma
26.M-y-r-o-N
27.

Ik heb even een aantal posts verwijderd met betrekking tot het lijstje die werd gepost door Torrr. Om de leesbaarheid van dit topic te bevorderen hebben we binnen de crew besloten dat één maandelijkse update van de aanschaffers van dit product voldoende is. Dit is besproken met Milesclan per PM. Daarom stel ik voor om eind oktober één inventarisatie te maken, idem voor eind november en eind december. Wie dit doet maakt niet uit, maar houd het topic wat leesbaarder. Alvast bedankt! :thumbsup:

Heb deze als vervanger voor de Twinkling Bauhinia. Ik had er 2 besteld dus... Ben benieuwd! Wel lekker gevarieerde cake.

Ik heb even een aantal posts verwijderd met betrekking tot het lijstje die werd gepost door Torrr. Om de leesbaarheid van dit topic te bevorderen hebben we binnen de crew besloten dat één maandelijkse update van de aanschaffers van dit product voldoende is. Dit is besproken met Milesclan per PM. Daarom stel ik voor om eind oktober één inventarisatie te maken, idem voor eind november en eind december. Wie dit doet maakt niet uit, maar houd het topic wat leesbaarder. Alvast bedankt! :thumbsup:
Hoe staat het met de update ervoor ??

Back
Bovenaan