MJB Box

Afgelopen jaar het broertje afgeschoten. Ik vond hem wel geslaagd voor een nette prijs.

Deze zo te zien op zich wel aardig, maar ik mis toch wel wat V-shape, die zijn kleinere broertje wel had....

Win een MJB BOX

Win een MJB BOX

Onze tweede weggeef actie! Eerder won ajaxciedjuhh een MJB box op het forum.
Wie wordt de volgende winnaar? Laat een “Thanks” achter en wellicht bent u de tweede winnaar van de MJB box.

De prijs kan de winnaar ophalen bij een dealer die we hier niet noemen maar wel privé aan de winnaar :)

56A8F9E1-A2FE-43AA-88BF-BD0BE0CA454C.jpg

Heb hier zojuist 40+ berichten verwijderd. Om mee te doen is een bedankje via de Thanks button voldoende.
Kunnen we hier mooi on-topic blijven over de box zelf.

Adviesprijs 2020: € 149,-
Folderprijs 2020: € 119,-
Onlineprijs 2020: € 89,95,-
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Gr
Marchel

Achja, dat "vraag aan je lokale dealer" staat er voor de bühne er was een lokale dealer die een paar dagen geleden is teruggefloten omdat hij een cake voor 20 euro aanbood (wat zogenaamd te goedkoop was, terwijl het een redelijke prijs is), dat was de freakprijs van die lokale dealer.
Het heeft geen zin om de verantwoordelijkheid voor de freakprijs bij de lokale dealer te leggen, als die lokale dealer geen freakprijs mag bepalen. Zeg dan gewoon eerlijk: "wij doen aan prijsafspraken, de minimumfreakprijs is dit of dat".

Achja, dat "vraag aan je lokale dealer" staat er voor de bühne er was een lokale dealer die een paar dagen geleden is teruggefloten omdat hij een cake voor 20 euro aanbood (wat zogenaamd te goedkoop was, terwijl het een redelijke prijs is), dat was de freakprijs van die lokale dealer.
Het heeft geen zin om de verantwoordelijkheid voor de freakprijs bij de lokale dealer te leggen, als die lokale dealer geen freakprijs mag bepalen. Zeg dan gewoon eerlijk: "wij doen aan prijsafspraken, de minimumfreakprijs is dit of dat".
In dezelfde reactie zegt de desbetreffende dealer iets In de trant van: benader mij voor een voorstel op maat. Lijkt mij redelijk overeenkomen met de kreet: vraag aan je lokale dealer.
Ik betreur het ook dat de lokale dealers het niet openbaar mogen maken welke Freakprijs zij hanteren. Neemt niet weg dat ik de reden wel begrijp.

even een qoute uit een ander topic:

Oké, in het kort; er zijn geen prijsafspraken.

Iets langer; er zijn landelijke marketing campagnes en daarmee richtprijzen gesteld voor de aangesloten winkelier. Daarbij is het dus vrij logisch om ook de winkelier erop te wijzen om niet van die landelijke campagne af te stappen zodat het hele dealernetwerk daar ook geen last van zal ondervinden.

Ben jij als liefhebber op zoek naar een lagere prijs of ben je in de veronderstelling dat je een lagere prijs verdient (want zo komt het soms over) dan kan je bij iedere dealer daar dus gerust naar vragen.

Is een dealer jou verplicht om een prijs onder de online adviesprijs te bieden? Nee.
Is een dealer vrij om jou persoonlijk, dus niet openbaar, een absolute bodemprijs te bieden? Ja.

Denk dus ook eens na over de marketing en alles wat daarbij komt kijken, dat het een seizoensproduct is en op vele locaties te verkrijgen, concurrentie ten top.
Wees gewoon ook eens blij dat ze zo transparant zijn in de adviesprijzen én zelfs op het forum adviseren om je lokale dealer te vragen om te zien of je een betere deal kunt scoren, is dat iets wat iedere importeur aandraagt? Precies, dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend. :wink:

Zo, en dan nu graag weer on-topic. :)

Wees slim , ga overal rond bij uw favoriete dealer.. vertel dat vuurwerk wel iets meer voor je betekent dan alleen 00:00 uur en op elk merk , bij elke winkel en verkoper . Kunnen ze wel iets voor je betekenen :)

Laatst bewerkt:
Ik meende dat er afgelopen jaar door de
Moderators een einde is gemaakt aan het spammen
Van het topic omtrent de MJB cake.

Nu word wederom het zelfde geintje uitgehaald door Milescan. Laat de box zichzelf maar verkopen dat gespam hebben jullie in deze niet nodig.

Ik meende dat er afgelopen jaar door de
Moderators een einde is gemaakt aan het spammen
Van het topic omtrent de MJB cake.

Nu word wederom het zelfde geintje uitgehaald door Milescan. Laat de box zichzelf maar verkopen dat gespam hebben jullie in deze niet nodig.

Jakhal, het is een reactie op een discussie die niet over de box gaat, en dat met een iet wat leuke toon, daar moet je doorheen kunnen kijken ;) je zegt nu iets wat niet echt aan de orde is.. maar ik snap het , een topic in beweging brengen door wat prijzen weg te geven is ook nieuw.

Buiten het feit dat het me opvalt dat je snel je post boven mij hebt aangepast, is en blijft omgaan met kritiek in de Evo familie een Pijnlijke aangelegenheid.

Positiviteit, word uitbundig voorzien van thanks, kritiek al dan niet opbouwend en/of gebaseerd op persoonlijke smaakt word in volle emotie voorzien van tegengas. Hiermee doen jullie jezelf echt veel te kort.

Wellicht dat jullie gezamenlijk onderstaande link eens kunnen doorlezen bij een kop koffie of thee en voorzien van een heerlijke Bosschebol van De Groot. Doe er je voordeel mee.

https://timemanagement.nl/omgaan-met-kritiek/

Jakhal, het is een reactie op een discussie die niet over de box gaat, en dat met een iet wat leuke toon, daar moet je doorheen kunnen kijken ;) je zegt nu iets wat niet echt aan de orde is.. maar ik snap het , een topic in beweging brengen door wat prijzen weg te geven is ook nieuw.

Buiten het feit dat het me opvalt dat je snel je post boven mij hebt aangepast, is en blijft omgaan met kritiek in de Evo familie een Pijnlijke aangelegenheid.

Positiviteit, word uitbundig voorzien van thanks, kritiek al dan niet opbouwend en/of gebaseerd op persoonlijke smaakt word in volle emotie voorzien van tegengas. Hiermee doen jullie jezelf echt veel te kort.

Wellicht dat jullie gezamenlijk onderstaande link eens kunnen doorlezen bij een kop koffie of thee en voorzien van een heerlijke Bosschebol van De Groot. Doe er je voordeel mee.

https://timemanagement.nl/omgaan-met-kritiek/

Heb je een voorbeeld vanuit dit topic bijvoorbeeld waarbij je deze stelling een beetje kan onderbouwen? Ik leer graag van je Jakhal :)

Ik hoef geen voorbeelden te geven, dit is een algeheel beeld welke jullie schetsen.

Maar ontopic. Leuk boxje maar dat had ik al eens gezegd, zal echter niet in mijn collectie komen.

Pyro is Art! Gefeliciteerd!

Pyro is Art! Gefeliciteerd!

999E0246-4216-4AAF-96FC-4E7C0EF546DB.jpg
Gefeliteerd!
U bent de winnaar van de 2e MJB die weggegeven via Vuurwerkcrew.nl
Stuur mij een berichtje dan vertel ik in welke winkel u de prijs kunt ophalen
Aankomende maand zullen we weer een box weggeven, meer info volgt!

Back
Bovenaan