Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In het verslag staat grote broer van mkb cake. Ik dacht dus aan allerlei dikke shapes die de mjb cake heeft en dan als box. Effecten zijn wel nice.
Precies, deze box heeft dan ook totaal niks met de MJB cake te maken, dat stelt mij wel teleur.
XD, haha geen fanMJB, Mooi Jou Beetgenomen box.![]()
Kan de film aan de OP post geknupt worden?
Ik heb de film een paar keer gekeken; leuk om te zien, geen verkeerde box. Echter in mijn verwachting lag deze qua uitvoering meer richting de cake, dat is niet het geval.
Ben wel benieuwd waarom dat niet is.
Overigens is de kwaliteit van de video ook niet de allerbeste voor een première. Maar dat ligt misschien aan mijn internet..
Succes met de verkoop!
Grappig, ik vind het juist echt een dikke box. Weer een beetje Evo stijl van voorheenLekker veel blinkers en mooi goud, beetje zoals de Ram Bam.
Ik ben dan persoonlijk weer geen fan van de losse MJB cake ( op film beoordeeld ) maar dit is wel naar mijn smaak. Top box!
We wilde gewoonweg een box wat wij mooi vonden, daar hebben wij totaal niet gekeken naar de MJB cake. Die staat volledig op zichzelf.
jeetje wat is deze slecht vergeleken met de mjb cake.... alleen in I shape en constant hetzelfde