MJB Box

Mooie box hoor, erg verfijnd die combi van goud en blink, de verschillende kleuren dahlias doen het ook goed. Door de keuze qua schiettempo voelt het ook nog eens langdurig aan. Geen divers spektakel maar wel een bijna-single effect box van hoge kwaliteit, gefeliciteerd :thumbup:

In het verslag staat grote broer van mkb cake. Ik dacht dus aan allerlei dikke shapes die de mjb cake heeft en dan als box. Effecten zijn wel nice.

Precies, deze box heeft dan ook totaal niks met de MJB cake te maken, dat stelt mij wel teleur.

De enige overeenkomst is MJB :D

Ik vind deze box an sich prima qua kwaliteit en uitwerking en deze zal het vast bij velen goed doen. Voor mij zelf mis ik wat variatie en originaliteit, maar dat is dus een smaak dingetje.

Ziet er goed uit, ik houd wel van deze effecten. Mijn complimenten aan de heren van MJB en Evo. Deze gaat op het lijstje komen.
De dragonbox 1, 2 en 3 zijn ook 25mm, zet deze erachter of er tussen en je hebt al een aardig showtje.

Kan de film aan de OP post geknupt worden?

Ik heb de film een paar keer gekeken; leuk om te zien, geen verkeerde box. Echter in mijn verwachting lag deze qua uitvoering meer richting de cake, dat is niet het geval.

Ben wel benieuwd waarom dat niet is.

Overigens is de kwaliteit van de video ook niet de allerbeste voor een première. Maar dat ligt misschien aan mijn internet..

Succes met de verkoop!

Kan de film aan de OP post geknupt worden?

Ik heb de film een paar keer gekeken; leuk om te zien, geen verkeerde box. Echter in mijn verwachting lag deze qua uitvoering meer richting de cake, dat is niet het geval.

Ben wel benieuwd waarom dat niet is.

Overigens is de kwaliteit van de video ook niet de allerbeste voor een première. Maar dat ligt misschien aan mijn internet..

Succes met de verkoop!

We wilde gewoonweg een box wat wij mooi vonden, daar hebben wij totaal niet gekeken naar de MJB cake. Die staat volledig op zichzelf.

Grappig, ik vind het juist echt een dikke box. Weer een beetje Evo stijl van voorheen :wink: Lekker veel blinkers en mooi goud, beetje zoals de Ram Bam.

Ik ben dan persoonlijk weer geen fan van de losse MJB cake ( op film beoordeeld ) maar dit is wel naar mijn smaak. Top box!

Preceis, MJB cake meerdere malen live gezien (op demo's dan) en deze box blijft bij mij meer hangen.

Kan ook komen dat ik zelf niet van cakes houd die binnen no-time leeg zijn :).

jeetje wat is deze slecht vergeleken met de mjb cake.... alleen in I shape en constant hetzelfde

Mee eens ene kant de kleur enzo schitterend, efect grote ook prima, maar oogt toch eentonig teveel alles in 1 kleur te veel terug komt, de cake variant had toch van alles wat variatie inzitten en waaier, maar duurt natuurlijk veel te kort, maar deze box is geen waardiger uitbreiding ervan niet,

Moeten maar even afgaan op de film, maar als dit daadwerkelijk de uitwerking is voor een freakprijs van 75 euro, dan komt ie er zeker bij! Spreekt mij qua effecten absoluut aan, maar deze wil ik eerst qua productie live zien voordat ik hem bestel.
Mooie bak!

Nog maar 118 dagen! Naja het zijn er best wel wat!!

Nog maar 118 dagen! Naja het zijn er best wel wat!!

We hebben er zin in!

9ACE48D6-D7AA-4FA6-AB03-5C11B9E50CBF.jpg

Back
Bovenaan