MJB Box

Ik zie dat ik inhoudelijk nog helemaal niet heb gereageerd op deze box terwijl ik hem wel mooi vind overkomen op film! Goud, kleurtjes en een goed tempo, chapeau! Of ik hem er bij neemt hangt een beetje af van de producten waar nog geen video van is.

De prijs vind ik erg netjes (en dan heb ik het niet over de openbare prijzen).

Gefeliteerd!
U bent de winnaar van de 2e MJB die weggegeven via Vuurwerkcrew.nl
Stuur mij een berichtje dan vertel ik in welke winkel u de prijs kunt ophalen
Aankomende maand zullen we weer een box weggeven, meer info volgt!

Deze maand loopt nog een paar dagen, wanneer komt er meer info?

Variatie had wellicht wat meer gemogen. Tempowisselingen hadden ook wat beter uitgewerkt kunnen worden. Maar de effecten en boeketten zijn een dikke prima. Wat mij opviel was ook de harde burst, die is echt goed te noemen.

Balen, zojuist bericht van VW Orthen dat deze box van m'n bestelling niet geleverd kan worden. Sund was juist benieuwd naar deze box na bovenstaande film...

Mogelijk hebben die dealers ze eerder ingekocht en al in de bunker staan, terwijl anderen deze nog niet fysiek hadden staan. Kan of onvoldoende/niet ingekocht zijn of importeur kan niet leveren. Wel zuur voor iedereen die besteld heeft en deze niet krijgt.

Mogelijk hebben die dealers ze eerder ingekocht en al in de bunker staan, terwijl anderen deze nog niet fysiek hadden staan. Kan of onvoldoende/niet ingekocht zijn of importeur kan niet leveren. Wel zuur voor iedereen die besteld heeft en deze niet krijgt.
Ik denk eerder dat ze apart gehouden worden voor verkopers van evolutionfireworks.nl en of onlinevoorverkoop.nl anders blijft er niks over voor hun

Ik denk eerder dat ze apart gehouden worden voor verkopers van evolutionfireworks.nl en of onlinevoorverkoop.nl anders blijft er niks over voor hun

Orthen, waar deze blijkbaar niet geleverd wordt zoals hierboven gezegd is verkoper ook via die sites.
Beter gezegd, staat überhaupt niet op de site van evolution/bestelvuurwerk.

Back
Bovenaan