MJB Box

Leuke box, mooie gevulde effecten. Vond de opbouw leuk, met de salvo's en kleuren. En de blinkercakes kunnen ook goed mee met de brocade effecten.

Zojuist in de live chat bevestigd: adviesprijs €89,95, maar voor de freaks goedkoper.

Strak tempo, mooie kleuren alleen jammer dat er geen waaier in verwerkt zit. Dat had deze box denk ik nog beter gemaakt.

Maar komt sowieso in de straat dit jaar

Prachtige box, deze blijft op basis van de film hoog op mijn lijstje staan. Wat een bak!

Laatst bewerkt:
Heel trots dat we nu een bak hebben! Echt heel blij mee! Smaken verschillen, en dat zal altijd zo blijven! Dat hoort immers bij vuurwerk! We hopen natuurlijk dat die bij iedereen in z’n straatje staat maar bovenal kan ik melden dat de prijs voor in de voor verkoop €89,95 en voor de freak is deze nog goedkoper te scoren! Fijne avond!

Heel trots dat we nu een bak hebben! Echt heel blij mee! Smaken verschillen, en dat zal altijd zo blijven! Dat hoort immers bij vuurwerk! We hopen natuurlijk dat die bij iedereen in z’n straatje staat maar bovenal kan ik melden dat de prijs voor in de voor verkoop €89,95 en voor de freak is deze nog goedkoper te scoren! Fijne avond!

Wat gaat deze dan voor freaks kosten?

Verder lekker rambakkie hoor!!

Opzicht niks mis mee met deze bak, had alleen toen ik hoorde dat er een MJB box bij kwam verwacht dat er meerdere soorten schietrichtingen in verwerkt was ipv alleen i-shape, buiten dat gaat hij zeker op het wenslijstje

Hmm.. om hier nu zo geheimzinnig over te doen en te hypen is wel heel erg overdreven geweest. Vind 'm helemaal niet zo bijzonder, wel mooi hoor, dat wel. Wat er van mij in had gemogen zijn o.a. Glittering Willow, Multi color peony en crossettes (zoals Splitting Red van Weco). Gewoon een lekker mixed blokje.

Grappig, ik vind het juist echt een dikke box. Weer een beetje Evo stijl van voorheen :wink: Lekker veel blinkers en mooi goud, beetje zoals de Ram Bam.

Ik ben dan persoonlijk weer geen fan van de losse MJB cake ( op film beoordeeld ) maar dit is wel naar mijn smaak. Top box!

Wauw, in mijn ogen een absolute topper. Prachtige combinatie van kleurtjes, blinkers & goud in een heerlijk tempo. Deze staat hier tijdens de jaarwisseling zeker in de straat! :yes:

Back
Bovenaan