MJB Box

Ziet er veelbelovend uit. Kan nog wel eens hard gaan dit jaar deze box! Deze komt in elk geval hoog op mijn lijstje! Ben erg benieuwd naar de volledige film. :thumbsup:

Ben benieuwd, een win actie is altijd top! Ben ook benieuwd of het enigzins wat weg heeft van de MJB cake :)

Laatst bewerkt:
Eens zien hoe we de inspiratiebron terug gaan zien, de verloting is weer een prachtig staaltje hype bouwen onder de freaks hier. Benieuwd naar de hele film!

Deze gaan we zeker in de gaten houden. Vorig jaar zijn kleine broertje gehad en ook voor dot jaar alweer bestel

Toch doet zo’n teaser het wel goed: 2 pagina’s erbij in 6 uur na het verschijnen van de teaser. Of zou het nu aan de te verloten prijs liggen of aan de hoge verwachtingen na een erg succesvolle MJB cake vorig jaar?

Anyway, zelfs ik, een anti-teaser, ben in dit geval geteased. Kijk uit naar vrijdag, ben erg benieuwd en het belooft wat moois te worden.

Laatst bewerkt:
Misschien ook beter, anders laat iedereen de cake liggen omdat de box er op lijkt ( of andersom ).
Goeie, zelf nooit zo over gedacht moet ik bekennen. Maar inderdaad. 2 x de zelfde smaak is ook Niet ideaal. We wilde een box die gewoonweg lekker ramde met effecten die wij en een grote deel van de liefhebbers altijd top vinden. Vrijdag weet iedereen het, maar het word een lekkere rammer :)

Preview ziet er goed uit! Ben erg benieuwd naar het hele filmpje, laat maar komen!:p
Overigens wel goed dat de box niet te veel lijkt op de cake. De cake was vorig jaar echt een succes op zichzelf en denk dat dat ook zeker zo zal blijven! Nu nog afwachten of deze box dat ook zal worden! :D

Bijdeze de sneak previeuw! + een box die wij gaan weggeven!
Iedereen die een “Thanks” achterlaat op dit bericht maakt kans!
De winnaar wordt aankomende vrijdag bij het presenteren van het filmpje bekend gemaakt.
De winnaar mag eind dit jaar langs bij Bij een bepaalde winkel die wij nu niet noemen omdat het niet netjes staat voor in dit topic :)

“ThAnks” ! Voor deze actie! Erg benieuwd naar deze , de mjb cake was erg goed dus heb van deze ook wel hoge verwachtingen ! Top actie !

Ben ook niet van de teasers. Toch ff gekeken maar ziet er goed uit. Ben benieuwd naar het volledige filmpje.

10 juli wordt een mooie dag, eerst deze box winnen dan de staatsloterij en de eurojackpot :)

dan kan ik er meteen 1 bij kopen :)

Back
Bovenaan