Misuto Master - XQlusif [Nieuw 2025]

wauw 250 euro! Ik zat zelf aan 125,- te denken.

Denk dat deze alleen al door de prijs niet veel verkocht gaat worden.

• Like
Waarderingen: GMP
Donders wat een ding! Dit is er een waarvan ik op de laatste dag nog kan besluiten: f*ck it, dit is de laatste keer, dit moet ik een keer in mijn straat hebben! Als deze met 25-30% korting komt kan ik er denk ik niet omheen.

Dan zie je toch dat roken een stuk duurder is geworden.
Dan zou die in Duitsland toch een stuk goedkoper moeten zijn ....
Maar zonder gekheid, prachtig ding maar inderdaad erg duur. Zal de straat wel gruwelijk mooi verlichten 😍
Ooit de Fallen Star van Wolff geschoten, en dit is next level.

Donders wat een ding! Dit is er een waarvan ik op de laatste dag nog kan besluiten: f*ck it, dit is de laatste keer, dit moet ik een keer in mijn straat hebben! Als deze met 25-30% korting komt kan ik er denk ik niet omheen.
Ik heb besloten om dat nu al te denken. Dit zijn nu net die pareltjes die zo gaaf zijn om een keer te schieten. Nu enkel nog een beetje geschikte omstandigheden want met windkracht 4 of hoger ga ik deze natuurlijk niet schieten.

Ik heb besloten om dat nu al te denken. Dit zijn nu net die pareltjes die zo gaaf zijn om een keer te schieten. Nu enkel nog een beetje geschikte omstandigheden want met windkracht 4 of hoger ga ik deze natuurlijk niet schieten.

Ja ik twijfel ook steeds meer. Het is gewoon de laatste keer dat we dit in NL kunnen kopen dit jaar. En mocht het 31 dec k*t weer zijn dan bewaar je het gewoon voor een ander mooi moment.

Misuto Master
Opera House
Multi Color Madness

Unieke mooie bakken, alleen de huidige prijzen zijn stevig. Wellicht komen er nog acties op leslie producten. Is al bekend welke shops dit zijn?

Mooi bedacht. Zeer uniek. Maar 31 december met NL klimaat niet te schieten, dan blijft er niets van over.

De prijs... daar hoeven we niet eens aandacht aan te schenken.

Wel echt een uniek stukje vuurwerk, ben het eens dat het vooral een risico is met het weer, want dat is al jaren niet top.
Maar toch, als je met wat mensen samen inlegt, is dit wel een uniek item om te aanschouwen.

Echt een prachtige compound, helemaal mijn ding. Zou deze graag stoken. Vind de prijs echter heel fors en zal er dan ook alleen bij komen in een hele gekke bui, maar man wat mooi.

Back
Bovenaan