Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan zou die in Duitsland toch een stuk goedkoper moeten zijn ....Dan zie je toch dat roken een stuk duurder is geworden.
Ik heb besloten om dat nu al te denken. Dit zijn nu net die pareltjes die zo gaaf zijn om een keer te schieten. Nu enkel nog een beetje geschikte omstandigheden want met windkracht 4 of hoger ga ik deze natuurlijk niet schieten.Donders wat een ding! Dit is er een waarvan ik op de laatste dag nog kan besluiten: f*ck it, dit is de laatste keer, dit moet ik een keer in mijn straat hebben! Als deze met 25-30% korting komt kan ik er denk ik niet omheen.
Ik heb besloten om dat nu al te denken. Dit zijn nu net die pareltjes die zo gaaf zijn om een keer te schieten. Nu enkel nog een beetje geschikte omstandigheden want met windkracht 4 of hoger ga ik deze natuurlijk niet schieten.
Echt een prachtige compound, helemaal mijn ding. Zou deze graag stoken. Vind de prijs echter heel fors en zal er dan ook alleen bij komen in een hele gekke bui, maar man wat mooi.
Haha ja dan kan ik alles wel gaan kopenLaatste jaar, dus gewoon kopen![]()
Dat is correctHaha ja dan kan ik alles wel gaan kopen![]()
JuistHaha ja dan kan ik alles wel gaan kopen![]()
ExactHaha ja dan kan ik alles wel gaan kopen![]()
Ik had het niet beter kunnen omschrijven!Haha ja dan kan ik alles wel gaan kopen![]()