Mine & Thunder

Ik weet niet of je bericht ook voor mij geldt?
In dat geval wil ik er wel op reageren. Ik denk niet dat het veel nut heeft om een importeur compleet voor alles uit te maken en van van alles te beschuldigen. Ik probeer nu de twee filmpjes te vergelijken. Ik vind dat de mines echt nog wel meevallen, ook nu ik het filmpje 10 keer bekeken heb en de eerste film ook. Alleen de salutes klinken voor geen meter op het tweede filmpje. Ik heb in een eerdere post gezegd dat dit misschien door de camera komt. Dus hopelijk zijn er meer filmpjes zodat we dit kunnen vergelijken. Het laatste boeket is in vergelijking met het eerste filmpje gewoon niet goed. Hij is minder vol.
Het weer en de vochtigheid van de cake zelf zouden mee kunnen spelen hierin. Dat is gewoon zo. Alleen weet je dat nu nog niet en kom je daar pas later achter.
Tja ik heb hem niet aangeschaft. Ik ben toch wel erg benieuwd naar dit product hoe het er in de straat uitziet. Dus blijf nog even nadenken hierover.
greetzz

Wordt er niet echt warm van. Na het eerste filmpje, redelijk goede verwachtingen, maar na em gezien te hebben laat ik deze mooi staan. Ik koop liever 2 happy thunders van Evolution Fireworks.

Wat wordt hier kinderachtig gereageerd zeg.
Een cake is niet helemaal zoals het sample, en meteen is het Katan-bashing geslagen.

Ik blijf erbij dat Katan met dit soort producten wel iets durft neer te zetten, wat een ander niet doet.

En de importeurs waar sample en productie redelijk gelijk is, zijn m.i. op 1 hand te tellen.

Termen als genaaid en belazerd vliegen zomaar in het rond.

Laatst bewerkt door een moderator:
weet niet waar je dit onvolwassen gedrag vandaan haalt?
aangezien jij zelf niet op de demo aanwezig bent gewoon en het niet met je eigen ogen hebt kunnen zien. kan je hier ook niet over mee praten.
iedereen heeft een eigen mening als het goed is dus dit slaat weer nergens op.!
hou het gezellig de laatste paar dagen

Een cake is niet helemaal zoals het sample, en meteen is het Katan-bashing geslagen.

Ik blijf erbij dat Katan met dit soort producten wel iets durft neer te zetten, wat een ander niet doet.

En de importeurs waar sample en productie redelijk gelijk is, zijn m.i. op 1 hand te tellen.

Termen als genaaid en belazerd vliegen zomaar in het rond. Kleuters!

was jij op de Demo?
Ik wel en het was wel degelijk een goede pot
Er stond veel wind en hij werd geschoten op een open terrijn en dat speelt wel degelijk meem bij de vergelijking
Dus niet gelijk alles afkraken
Wordt er niet echt warm van. Na het eerste filmpje, redelijk goede verwachtingen, maar na em gezien te hebben laat ik deze mooi staan. Ik koop liever 2 happy thunders van Evolution Fireworks.

Ik denk dat we maar gewoon tot oud&nieuw moet wachten, en waar ik fout in zat was puur op mikeole richten, moeten blij zijn moeten dat er van importeurs leden op dit forum zitten..

Termen als genaaid en belazerd vliegen zomaar in het rond. Kleuters!

Helemaal met je eens!!
Veel liefhebbers beseffen niet dat ze hun eigen ramen aan het ingooien zijn.
Waarom zou een importeur (welke dan ook) nog een sprankeltje tijd en energie in de liefhebbers stoppen..
Zoals open dagen shows producten en kortingen voor ons liefhebbers!
En weet je wat ut ergste is..
Ze bedoelen het zo goed en krijgen stank voor dank terug.
Triest hoor!!
Denk daar maar eens aan voor dat jullie wat posten!!!

Wat moet er onderweg zijn gebeurd dan?

Nee, ik houd niet van die sprookjes...

Heeft niks met sprookjes te maken.
Kijk even naar de nieuwe batch sky screamers.
Deze is volgens de normale standard geproduceerd.
Als iets schadelijk is voor een fluit van dit calliber is het wel vocht.
En als je af en toe ziet hoeveel vocht condens er in sommige containers zit word je echt niet blij.

Heeft niks met sprookjes te maken.
Kijk even naar de nieuwe batch sky screamers.
Deze is volgens de normale standard geproduceerd.
Als iets schadelijk is voor een fluit van dit calliber is het wel vocht.
En als je af en toe ziet hoeveel vocht condens er in sommige containers zit word je echt niet blij.

Klopt wel , vaak is het plafond aan de binnenzijde van de containers behoorlijk nat.
Karton neemt nogal goed vocht op.
Kunnen die Chinezen er niet een laag folie over de bovenzijde trekken bij het laden.
Bij het lossen van een container in NL , altijd de bovenste rij kartonnen van de container ook bovenop de pallet plaatsen , dan kan het vocht eruit.
Als je die vochtige kartonnen in het midden plaatst "infecteren" ze de gehele pallet.

Ik denk dat de inhoud ook niet 100% kurkdroog in de omhulsels gaat, en door de afkoeling condenseert er ook weer wat ín de cake, niet alleen van buitenaf.

Vaak zijn die containers zo lek als een mandje hoor!
Vandaag nog 3 zeecontainers met balen kruiden gelost, alle drie lek aan de bovenkant!

Als importeur heb je de containers niet voor het kiezen.
Dit gebeurd aldaar in China.

Het eerder bestellen is een optie.
Maar op een productie stop heb je geen invloed.
Er komen naar wat ik gehoord heb zelfs nog containers aan op de 28e.

Jammer hoor .
Had hoge verwachtingen voor deze cake.
Zoals het eerste filmpje was het een ware aanrader.
Maar als ik de demofilm bekijk wordt ik niet vrolijk.
Ik ga nog maar proberen deze om te ruilen voor wat anders .
Jammer Katan, mischien volgend jaar even goed de duim op de chinzenen houden?

Ik wil bij deze zeggen dat ik Mikeole en Katan niet wil aanvallen of iets wat daar in de buurt komt! Ik word gewoon boos vanwege het feit dat er gezegt word dat het productie is terwijl dat niet het geval is. Mijn bericht isd an ook puur voor dit product gericht, op een kleine opmerking na dan.

Weer verschuilen achter het vocht probleem worden ik en andere al helemaal zat. Oke dit werd dus nu niet gedaan door Mikeole en dat vind ik dan juist netjes. Dus mijn complimenten daarvoor! Eindelijk iemand van de importeur zelf die dat spelletje niet speelt. Ik vind het zeer jammer dat hier door sommige personen enkel geblaft word zondere enige inhoud van hun post. Bijvoorbeeld Heartworm, je maakt mij uit voor kleuter en je kan in je bericht niet eens een argument of wat dan ook geven. Dan kom je voor ons juist niet volwassen over. Vraag me af wat de bedoelingen zijn van sommige mensen hier: simpelweg kortzichtig commetaar geven? Dan kan je beter mee in discussie gaan als je toch reageert op de discussie.

En je eigen ramen in gooien is gewoon echt heel overdreven. En wat gooien wij in dan? Importeurs hebben meer baat aan ons dan wij aan hun. Heel dit forum staat vol met gratis informatie! Mooier kan je het niet krijgen. Elke importeur speelt op onze informatie, ervaring en vraag in. Niet dat het in dit geval is, maar vaak gooien importeurs juist hun eigen ramen in. Kijk bijvoorbeeld naar Rubro, hoeveel mensen daar boos over zijn met producten dat ze ons helemaal gek erover hebben gemaakt. Maar goed dat is te veel offtopic en nogmaals dat is hier nu niet het geval.

Het gaat om het feit dat er productie word gezegt en wij door dat filmpje dit product hebben aangeschaft en het product is uiteindelijk een stuk slechter. Daar kan niemand onderuit, en door vocht is echt niet het ti boeket verdwenen. Dat is al zo als ik eerder zei een kenmerk dat het een ander product is.

Ten eerste:Laten we iedereen in ze,n waarde houden op VWC.
Deze cake is voor sommigen een teleurstelling , anderen vinden hem wel weer OKe
Laten we wel zijn, Katan heeft veel freaks in het verleden wel regelmatig in de kou laten staan.
Menig freak is daarna wel netjes gecompenseerd.
Ieder jaar is er echter wel een akkefietje met Katan.
Vaak vage omschrijvingen omtrend cakes........niet doen wat ze beloven.
Niet reageren op vragen van members.
Nu weer met de pyrobox 5001 , geheimzinnigheid alom, ik laat hem staan en heb zena boxen gekocht.
Open kaart spelen op dit forum levert klanten en vaak positieve feedback op , daar schort het vaak wel
eens aan bij Katan.
Ciao

Ik begrijp alle ophef niet, katan laat het vuurwerk maken voor verkoop en hun eigen shows.
Welk voordeel heeft katan er aan om niet de waarheid te vermelden.
wij zijn dit jaar overgestapt als verkoop punt naar Katan.
Onze vuurwerk medewerkers hebben de produkten beoordeeld op prijs en kwaliteit. Zonder dat zij wisten welke artikelen er zijn geschoten. En hier door is onze keuze naar katan gegaan.

ons verkoop team heeft deze cake wel al gezien en wij zijn zeer verrast door het geweld van deze cake .

Back
Bovenaan