MILF - Mommy, I love Fireworks

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03159
Artikelnaam: MILF - Mommy, I love Fireworks
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 198 gram
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: 3 meter
Adviesprijs: €19.95 (1+1)
Voorverkoopprijs: €19.95 (1+1)
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
6 gram meer dan de ground impact, lijkt er verder verdomd veel op. Behalve dan dat ik nog nooit 2 tientjes voor afgetikt hen. Not even close..

Ja, in Amersfoort, we weten, leuk voor je. Gaat uiteindelijk dus overal 2 voor €20 beschikbaar zijn, scheelt maar €2 ps. Blijblij. Doe mij maar 5 setjes, kan ik paar jaar vooruit tot voorbij totaalverbod waarschijnlijk :D

Deze moet ik toch nog wel even mee pakken. Ik zoek nog wat langdurige fonteinen. Daar mag deze zeker bij.

Dikke prima deze fontein zeg, prijs/kwaliteit is echt in orde en duurt lekker lang. Moeten we nog ff gaan scoren.

Hopend dat het een omlabeling van Ground Impact is heb ik de 1 + 1 deal genomen.
In dat topic kun je kijken naar mijn filmpje.
Wind moet niet te hard zijn anders gaat hij plat, maar tis een fatsoenlijke fontein.

Nee, het is niet hetzelfde, ik heb 10x kat in de zak gekocht, had beter eerder filmpjes kunnen vergelijken ipv te vertrouwen....op Lesli. Nooit vertrouwen op Lesli. Weer een product verlesliet.

Wat in Ground Impact zacht ruisende sterren zijn, is in de MILF hard geknetter. De zwerm is er zelfs helemaal uit, geen jelly beans te vinden ook. De MILF is een simpeler, goedkoper product met enkel afwisseling knetter-zilver-knetter-zilver.

Bedankt maar weer, Lesli, voor het voor de zoveelste keer verneuken van een product (naast importeurs....en hele vw items van de NL markt)!

Back
Bovenaan