Midnight Special

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1426
Artikelnaam: Midnight Special
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: volgt
Tijdsduur: 24 sec
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: 42,50
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

1426-Midnight-Special-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Tja, hoe dik wil je de boeketten hebben? Ongelooflijk volle en grote boeketten in deze cake, zie film van de demo in de startpost.

Goeie genade, wat een boeketten. Mooie tempoversnelling en die paar schoten tegelijk. Goede variatie ook nog eens. Prijs is niet hoog.:thumbup:

Boeketten zien er grandioos uit.
Vuurwerktotaal zit met de prijzen ook op een goed niveau moet ik zeggen.

Hele gave cake met mooie salvo's! :)
Ik heb 'n hekel aan crackling als afsluiter.. maar een agressieve crackling als deze is toch wel heerlijk! :)

Weeeeeer wave met blink :bonk: maar niettemin grote volle boeketten, brute salvo's en harde cracklingfinale. Behalve dat we doodgegooid worden met getoonde effecten, en zeker bij Vuurwerkvisie zelf (peonies anyone??), is dit mooi geweld in de straat!

knipper met me ogen knipper met me ogen!
aaaaah ik was tog wakker:D
Ja ut kan tog echt.. mooie boeketten mooie tempo/salvo's ..
en nog beter een Realistische prijs!

Pats pats... Auw me wangen.. nee ik slaap tog niet:wink:

deze bak is dik in orde daar hoef je niet aan te twijfelen . :)
ik denk dat ik dit jaar eens wat van deze importeur ga aanschaffen dit jaar

Mooie kleuren die samen met de blinkies goed blijven hangen en de effecten van het geheel zijn zeer groot. Al met al een cake die zeer interessant is, al moet ik zeggen dat ik de prijs voor een 30 schots cake voor mij persoonlijk te hoog vind.

Mooie kleuren die samen met de blinkies goed blijven hangen en de effecten van het geheel zijn zeer groot. Al met al een cake die zeer interessant is, al moet ik zeggen dat ik de prijs voor een 30 schots cake voor mij persoonlijk te hoog vind.

Dat vind ik nou de domst reden bij vuurwerk te duur per aantal schoten. Hoe noem je dan flut troep als happynes van GVB of die budget spul van lesli. Net 100 romiense kaars schoten en dan nog 30 euro. Dan liever 42.50 Voor 30 schoten met wat power erin ;)

Dat vind ik nou de domst reden bij vuurwerk te duur per aantal schoten. Hoe noem je dan flut troep als happynes van GVB of die budget spul van lesli. Net 100 romiense kaars schoten en dan nog 30 euro. Dan liever 42.50 Voor 30 schoten met wat power erin ;)

Gelukkig heeft iedereen een andere mening, want ik ken genoeg cakes van rond de 25 euro die veel power in zich hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haast mijn twijfels of dit 100% productie was in Wapenveld gisteren. Wát een monster zeg! Hij wist zich op alle vlakken van andere cakes te onderscheiden, wat een geweld zeg. Erg grote, goed gevulde effecten, loeiharde burst en een heerlijk ruig slot! :D

Back
Bovenaan