Metallion Blitz

Verwacht dat mania weer met 20% gaat komen. Aangezien bij diverse shops artikelen als de junk en de monster ride al worden aangeboden voor 20% minder dan dat ze nu op de mania site staan.

Natuurlijk wacht ik daar nog wel even op voor de zekerheid. Maar voor 105,- gaat die wel in het winkelwagentje denk ik :D
Klopt zie mijn reactie hierboven :)

Verwacht dat mania weer met 20% gaat komen. Aangezien bij diverse shops artikelen als de junk en de monster ride al worden aangeboden voor 20% minder dan dat ze nu op de mania site staan.

Natuurlijk wacht ik daar nog wel even op voor de zekerheid. Maar voor 105,- gaat die wel in het winkelwagentje denk ik :D

Als mania idd met 20% korting komt kan je hem beter nu voor 105 kopen ;)

Erwin weet meer...hahaha. Als dit de Erwin is welke ik verwacht te kennen dan wacht ik inderdaad nog even.

Schitterende bak zo op film. Ook erg sierlijk met de aanwezigheid van de crosette erbij. Interesse gewekt, even in de gaten houden de komende tijd!:thumbsup:

Ontbreekt hier op film nog een finale bij? Op het plaatje van deze box komt er na de w-shape op het eind nog een rij van 7 I-Shape die ik niet terug zie op film:)

Deze en de Code Red van Vuurwerktotaal zijn wat mij betreft echt toppers. Ze staan dan ook allebei in de straat op 31 december :)

PYRO MONDAY #5

Eenmalige actie, speciaal voor jullie! ��
Door VuurwerkmaniaNL ontwikkeld prof-blok met verschillende effecten en schietrichtingen!

Te bestellen via: https://www.vuurwerkmania.nl/metallion-blitz-61.html

- Alleen geldig vanaf aankoopbedrag van €75,00⁠
- Actieartikelen, dumpdeals en de Metallion Blitz uitgesloten van het minimale aankoopbedrag.

FB_IMG_1574065617484.jpg

Back
Bovenaan