Met wie ga jij oud en nieuw doorbrengen?

rick0072

VWC lid
met wie breng jij oud en nieuw door , de hele dag met de zelfde personen of smiddags anders dan 's avonds? laat het ons weten , en wat doe jij het liefst met die personen tijdens oud en nieuw

nou ik kom om zeven uur smorgens op de 31 dec uit de nachtdienst half acht thuis tot 1 uur slapen nog ff extra (stiekum) vuurwerk halen . mijn vrouw slaat mij straks nog halfdood lol en dan naar veenendaal om met mijn zwager/schoonzus en schoonouders nieuwjaar te vieren.

gr firepower..

Pijlenfreak van Avp komt hier smorgens en s'middags. Gerwin komt als het goed is het s'middags. De hele dag hier nog een stook maat waar ik tot een uur of 23:30 mee stook. Af en toe zal mijn pa ook mee stoken voorral overdag en na 00:00! :D

Dit jaar vier ik oud & nieuw bij Damianus we gaan flink tegen aan en in avond aantal mooie projecten afvuren zit wel goed dit jaar :D

Ik ga in de loop van de middag naar een stel vrienden, waar ons hele vriendenclubje samenkomt(man/vrouw of 18). Overdag lekker beetje stoken en klooien, dan 's avonds lekker eten met zn allen( vaak stamppot o.i.d hahaha). Weer stoken, beetje eten, beetje stoken en om 12 uur helemaal los en als t vuurwerk erdoor is lekker aan de cervesas en/of rum tot de vroege ochtend.......
En dan bij daglicht met een brakke kop weer naar huis.

Ik moet op oudjaarsdag werken.. Dit vindt ik echter niet erg. Ben namelijk aangenomen bij een vuurwerkwinkel bij me in het dorp.

Om 6 uur zijn we klaar, en dan gaan we beginnen. Natuurlijk wel eerst om 10.00 even wat in de lucht blazen om te laten merken dat de mooiste dag van het jaar begonnen is!

In de avond alvast wat mooie blokken stoken. En na 12e gaat pas het echte werk beginnen.

Heb er zin in :D

zal ik het ook maar melden dan;)

's ochtends lekker met me vrienden beetje knallen, dan we me vriendin ophalen en haar ouders en dan bij mij thuis oud en nieuw vieren met vrienden/ouders/schoonouder etc wordt vast gezellig :)

Tussen 10:00 - 17:00 Met FreakFriends :bonk::frusty::rolleyes::cool: Word weer helemaal heftig dit jaar:rolleyes:

Tussen 17:00 - 00:00 Met familie en tussendoor nog ff met vrienden voor een uurtje ofso.

Na 00:30 Naar vrienden om nog een klein gedeelte te stoken en daarna te zuipen :frusty::holland::holland::holland:

Met me neef en wat maten. S'avonds idem, alleen is de familie dan ook binnen aanwezig.

10:00 tot 17:30 met friends (zoek nog mede-freaks in almere :p)
20:00 tot 23:30 Met neven enzo stoken
24:00 met de hele familie

Van 10:00 tot ongeveer 14:00 Bij roy en de rest van de freaks in Bilthoven:P
Van 14:00 tot 18:00 hiero in de buurt stoken met me meissie
Van 18:00 tot 19:00 Gourmetten met het gezin en me meissie enz:
Van 19:00 tot ongeveer 22:30 Weer in de buurt stoken met vrienden en vriendin.
Van 22:30 tot 24:00 Thuis wachten op de klok en iedereen gelukkig nieuwjaar wensen.
Van 24:00 tot de volgende ochtend Showtje geven en erna lekker zuipe in de stad.

Overdag met een deel van de crew even stoken, zoals vanouds met de nodige grondbloemen, astro's, matjes en pijlen haha, maar ook de nodige knalcakes heb ik het vermoeden zoals de MC Thunder en Silver Salute. :D

De avond en de nacht bij familie, grote gezellige club incl. groot liefhebbers dit jaar dus weer eens veel toeschouwers, lekker vlammen en genieten! :wink:

Inderdaad, overdag komen we met een paar man van de crew bij elkaar om te stoken.
Zal ook wel wat vuurwerk mee nemen:wink:

Savonds gewoon met familie/vrienden waarvan 1 freak, dat gaat helemaal goed komen dit oud&nieuw.

Ik vier Oud en Nieuw thuis en dat doe ik al sinds ik zelfstandig woon (30 jaar)
We maken er altijd een groot feest van. Mijn gezin en 3 schoonzoons, familie/schoonfamilie, vrienden/kennissen en vrienden van de kinderen.
Meestal een man of 30/35.
Het is altijd 1 groot feest met de hele avond muziek aan,dansen en tussendoor stoken.
Meestal lig ik er pas de volgende dag om 06.00 uur in.

En overdag,s stoken met de gasten van Vuurwerkcrew, Mike is dan jarig, en maken we er een feestje van.
Mijn oudejaarsdag duurt dus echt 24 uur.

ik dit jaar lekker thuis krijg me pa op visite en mijn zus en haar gezin komen ook en met een aantal goeie vrienden

Om 10:00 mag mijn vader de dag inluiden met een knalpot of ander leuk ding.
Daarna ga ik stoken met vrienden en als ik thuis even ga happen, dan ga ik ook stoken met mijn pa.
Als het 0:00 is aangebroken, dan mag mijn pa ook het nieuwe jaar inluiden en gaan we samen vervolgens de overige potten aansteken. Mij moeder mag ook altijd fonteinen afsteken omdat ze de cakes te eng vindt hehe.

Moeder.
Zusje
Vriend van me moeder
Eventueel me vader>>>>>>>>>>>>>>en zijn familie>>>>>>,vriendin>>
Vrienden
Kenissen
Vage kenissen

Back
Bovenaan