Met wie ga jij oud en nieuw doorbrengen?

Eerst het standaard ritueel thuis bij mijn ouders, daarna door de deur en verschijnen de mensen wel op straat.

9:30 Alles klaarmaken voor lift-off
9:55 Aftellen tot het eindelijk mag
10:00 De eerste "salute show" (meer een paar matten en de mooiste knallers)
t/m 17:00 Met iedereen uit de buurt stoken
17:00 Op weg naar kennissen
17:30 Met kennissen stoken
18:30 Eten!!
19:30 Voor de kleintjes stoken (wat fontijen en kleine pijlen)
t/m 23:30 Wat leuks dat moest wachten voor het donker met kennissen
23:50 AFTELLEN!
0:00 Het begint nu echt pas!!
4:00 Ophouden... :cry:
5:30 Slapen

Hele planning gemaakt (grapje)
Zo gaat het ieder jaar denk ik wel :D

Mijn tante, Oom, neef, nichtje, broer, broetje, kennisen, vrienden, sjorsovic (Sjors), en mijn moeder.

Zou graag willen dat mijn vader er ook bij kon zijn, maar jammer genoeg zijn mijn ouders nog niet zo heel lang uit elkaar.

Ook een goede vriend van mij komt, Nick.
Zit ook op dit forum, Nickspyhunter.

Word gezellig 4 freaks bij elkaar. :D

Laatst bewerkt:
overdag met 3xh van dit forum en wat andere gasten misschien in de vooravond ook nog wel, daarna met famillie :)

we gaan er zeker wel een vette dag van maken!!!

Heb je maar één vriend? Zielig man :wink:
Ik vier dit o&n met me broertje, wat gasten uit de buurt en natuurlijk pa+ma thuis. Verder komen er geen familieleden langs en ga ik ook niet weg van huis. Mijn ouders houden er niet zo van om met o&n weg te zijn, vind ik wel gunstig. Misschien komen trouwens nog wat vrienden van school langs om wat af te steken maar dat zie ik dan wel weer. Wordt top! :)

Ik vier het al jaren met the cigarman,de tijd komt op neer stoken!.
Deze jaar 10:00 beginnen,wel iets drinken en eten maar de tijd ertussen gaat het wel continu door tot een uur of 3 in de nacht.

Laatst bewerkt:
eerst op mijn werk met al mijn collega's en mijn baas. Als dat is afgelopen met vrienden beetje in de buurt. En 's avonds denk ik met mijn ouders en zusje of bij een maat van me met een stuk of 4 andere erbij.

Ik vier het dit jaar met vrienden, familie en kenissen. De hele dag door lekker knallen! Komt helemaal goed!

Ik zal zoals nagenoeg altijd mijn o&n vieren met familie en vrienden.
Lekker een beetje voor knallen en de avond door met lekkere versnaperingen zoals Oliebollen,Hapjes,Kaas,Chips,Nootjes,Vietnamese loempias etc.

En na het knallen natuurlijk de champagne zoals het hoort.

grtz
Pyromaniac 1975

bij me beste maatje in huizen dus tja 16december aan wezig in huizen op de vuurwerk demo van tuin centrum rebel

Mijn tante, Oom, neef, nichtje, broer, broetje, kennisen, vrienden, sjorsovic (Sjors), en mijn moeder.

Zou graag willen dat mijn vader er ook bij kon zijn, maar jammer genoeg zijn mijn ouders nog niet zo heel lang uit elkaar.

Ook een goede vriend van mij komt, Nick.
Zit ook op dit forum, Nickspyhunter.

Word gezellig 4 freaks bij elkaar. :D

Back
Bovenaan