Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou, dan zou ik wel even wachten, ik ga altijd eerst me vrienden en familie feliciteren, ik kan best wel het vuurwerk paar minuten later afsteken.Mijn hobby heeft me helaas de kop gekost. Dus het is nu me ex. Ik had het eerst super leuk met der. Maar toen kwam oud en nieuw en ja......... er is 1 dag in het jaar die ik graag voor mezelf wil hebben en dat is de 31e natuurlijk! Ze kon het niet accepteren dat ik rond 12 uur te druk met het vuurwerk bezig was en haar geen aandacht gaf. Dus ze maakte het uit............ Beetje jammer maar als dat al een rede is om het uit te maken, dan ben ik er goed klaar mee. Ik zoek nu een leuke dame die teminste wel mijn hobby accepteerd.
ciao!!
ik mag ook geen illegaal, maar ik zorg er ook voor dat niemand erachter komt + dit jaar voor 200 met legaal hebben mn ouders geen problemen .
D*oobs.....
Als je hiermee December noobs bedoeld en als dit een reactie op mij is, wat ik aanneem, mag ik dan even vragen waarom?
Anders, sorry.
Absoluut niet op jou,
Ik haal me post even weg, slaat nergens op mijn laatste post.
Kijk is naar je registratie?![]()
mij beginnen ze ookal december noob te noemen door dat nitraat ongelukjevwc onwaardig. etc
Mijn moeder is hartsikke moeilijk over vuurwerk, en als mijn moeder iets zegt is mijn vader der het ook mee eens, dus mocht ik dit jaar niet een Enkelschots mortieren. (Detonator) maar uiteindelijk heb ik hem toch stiekem viavia gekregen van zo'n gast die hier in vuurwerk handelt (Staat altijd op ons pleintje)