Mensen die tegen vuurwerk zijn

Mijn hobby heeft me helaas de kop gekost. Dus het is nu me ex. Ik had het eerst super leuk met der. Maar toen kwam oud en nieuw en ja......... er is 1 dag in het jaar die ik graag voor mezelf wil hebben en dat is de 31e natuurlijk! Ze kon het niet accepteren dat ik rond 12 uur te druk met het vuurwerk bezig was en haar geen aandacht gaf. Dus ze maakte het uit............ Beetje jammer maar als dat al een rede is om het uit te maken, dan ben ik er goed klaar mee. Ik zoek nu een leuke dame die teminste wel mijn hobby accepteerd.

ciao!!
Nou, dan zou ik wel even wachten, ik ga altijd eerst me vrienden en familie feliciteren, ik kan best wel het vuurwerk paar minuten later afsteken.

Tuurlijk deed ik dat ook wel. En ik had zeker een paar minuutjes voor me vriendin over hoor(op alle andere dagen van het jaar krijgt ze genoeg aandacht hoor) maar derna......... ja vuurwerk vuurwerk vuurwerk. Organiseer ook een prive show na 12 uur dus ja dan snap je wel dat je het druk hebt met de voorbereiding en het afsteken ervan. En dat vond ze teveel van het goede. Maar ik durf te wedden dat ze dit jaar vooraan staat bij de show hahaha.
Gr.

Ik ben 14.
Van mijn moeder mag ik er zoveel aan uitgeven als ik wil, maar mijn pa wordt al gek als hij hoort dat ik voor 50,- ga bestellen.
Ik mag geen illegaal vuurwerk, afgelopen woensdag hebben mijn ouders een pakje Fenix op mijn kamer gevonden en die zijn meteen verzopen, echt zonde. Ze begon zelfs te dreigen dat ik helemaal geen vuurwerk meer mocht en de 31e de hele dag binnen moest zitten. Nu heb ik met ze afgesproken geen illegaal vuurwerk meer in huis te halen en dan mag ik nog wel gewoon vuurwerk kopen. Helaas voor hen weten zij niet dat ik morgen nog 2 pakjes Fenix krijg, dinsdag nog wat cobra 6 en dat dat allemaal bij een vriend op zijn kamer ligt :D

Mijn ouders rijden wel met mij naar Duitsland, maarja dat is 5 minuutjes voor mij :P

Kortom, ik vind zelf dat ik geen chille ouders hebben qua vuurwerk.

Ik heb zelf wel redelijk chille ouders vind ik.

Als ik maar niet met illegaal vuurwerk aan kom zetten, vinden ze het allemaal wel best.
Leggen zelf 50,- bij, en de rest moet ik zelf betalen.

Als je hiermee December noobs bedoeld en als dit een reactie op mij is, wat ik aanneem, mag ik dan even vragen waarom?

Anders, sorry.

Absoluut niet op jou,

Ik haal me post even weg, slaat nergens op mijn laatste post.

:wink:

Kijk is naar je registratie?:p

Absoluut niet op jou,

Ik haal me post even weg, slaat nergens op mijn laatste post.

:wink:

Kijk is naar je registratie?:p

Ja, oktober :P

Ik dacht van wtf heb ik nu weer verkeerd gezegd, omdat die post meteen na mij stond snap je :P

Haha.

Maarja ik stop maar eens met dit offtopic.

Hallo,

Mijn ouders hebben mij altijd in mijn waarde gelaten met mijn hobby.

Ik ging altijd met mijn vader de bestelling ophalen en als we dan eenmaal in de winkel waren kwam ik met een dubbele hoeveelheid thuis.

Sinds mijn moeder in 2008 is overleden (55) vinden pa en ik het wel goed en gaan we gewoon genieten van het vuurwerk. Elk jaar zeggen we weer: Het is maar 1 keer per jaar en je leeft maar 1 keer!

Grappig om al die verschillende verhalen te lezen, wat ik merk is dat juist ouders die moeilijk doen het overzicht verliezen van wat zoon koopt, want je gaat echt wel meer kopen dan die ***lige €20,00 dus dan ga je het sneaky doen.

Ouders die er relaxt meer omgaan is alles open en eerlijk en gebasseerd op vertrouwen en afspraken.

Deze topic gaat voor mij verder niet op omdat ik zelf vader ben van een 6 en 3 jarig jongens... ben bang dat ze ook het kruitvirus gaan krijgen.
Dan hebben ze mazzel, ik moedig het aan :-)

mijn ouders leggen elk jaar een ander bedrag aan. dit jaar 125 euro. als ik zelf nog meer wil moet ik zelf kopen. dat doe ik ook wel :)

ik zou in de laatste paar weken van het jaar zelf vuurwerkgeld sparen, maar op middelbare school gingen ze naar kardinge en mocht ik zelf weten og of heen ging (Betalen van mijn eigen zakgeld, ) En toenkoos ik natuurlijk voor vuurwerk en mijn vader beloofde mij dat hij dan zal belonen. en gister gingen we online bestellen in de voorverkoop en gaf ik hem alvast 20 euro. meer zakgeld had ik nog niet, zij hij later dat ik de rest niet hoefde te betalen dus ong. 17euro gekregen van men pa

Mijn moeder is hartsikke moeilijk over vuurwerk, en als mijn moeder iets zegt is mijn vader der het ook mee eens, dus mocht ik dit jaar niet een Enkelschots mortieren. (Detonator) maar uiteindelijk heb ik hem toch stiekem viavia gekregen van zo'n gast die hier in vuurwerk handelt (Staat altijd op ons pleintje)

vorige jaren kocht me vader voor 30 eurie wat siershit enzo, toen kende ik niet eens rotjes, dit jaar koop ik het zelf met 10 eurie van hen erbij. K heb alvast voor 90 euro besteld

Mijn moeder is hartsikke moeilijk over vuurwerk, en als mijn moeder iets zegt is mijn vader der het ook mee eens, dus mocht ik dit jaar niet een Enkelschots mortieren. (Detonator) maar uiteindelijk heb ik hem toch stiekem viavia gekregen van zo'n gast die hier in vuurwerk handelt (Staat altijd op ons pleintje)

die detonators zijn cool he!

Mijn ouders? ik heb al besteld, maar toch blijven ze zeggen zonde? waarom zoveel?

Mijn ouders zijn ook zwaar chill.
Ik vroeg vorig jaar of we dat jaar naar belgie zouden gaan en toen zei mijn pa oke.
Dit jaar ook weer gegaan.
Me moeder is wel altijd erg ongerust over het vuurwerk afsteken met al die ongelukken die gebeuren maar ze weet wel dat ik er op een normale manier mee om kan gaan.
Me vader noemt me wel autistisch omdat ik heel importeurs kon opnoemen en me lijstje bij de bunker uit me hoofd wist.

Back
Bovenaan