Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Me ouders vinden niet erg ook illegale vuurwerk niet stak het gisteren af waar ze bij warenEn als ze zeggen zonde van je geld zeg ik jullie verspillen je geld aan sigareten en ik aan vuurwerk
![]()
Als ik maa niet groter ga dan 8 inch ofso in de tuin is het allemaal prima
Eurotje of 600 en me pa ook nog voor 150 ofso![]()
och ik kan mijn eerste keer nog herinneren was 5 jaar sterretjes waren dus echt helemaal te gek en ieder jaar mocht ik iets meer van mijn vader die trouwens ook vuurwerk gek was (legaal vuurwerk dan) toen ik rond de 8 jaar oud was mocht ik dus de straat op met mijn rotjes babypijltjes en dingetjes. zo na een tijdje gestookt te hebben zag ik grote jongens (toen dan) bij elkaar staan en die haden heel hard vuurwerk en ik vroeg dus wat zijn dat? zei zeiden dat het nitraten waren. ik was er eigenlijk best bang voor. na dat verhaal kwam ik op een mijlpaal terecht de puberteit 14 jaar nitraten vlinders enzo gekocht en dat is dus uit gegroeid tot een passie voor vuurwerk
Maar wat heeft dit dan precies met je ouders te maken? Of wil je gewoon zeggen dat zij er geen probleem van maken(snap het even niet)
Mijn ouders zijn op zich wel aardig chill. Ik mag niet veel uitgeven, dit jaar maar voor 35 euro BESTELD, ben de 29e nog flink wezen shoppenZijn ze niet achter gekomen omdat ik dat spul allemaal op mijn kamer had liggen, deed ik gewoon door vrienden met hun tassen met mijn vuurwerk mee naar me kamer te nemen
Illegaal mag ik niet, maar ik doe het wel lekker wel
![]()
ik ben nou bijna 16,
ik ben van plan dit jaar 450 uit te geven, het is dan ook nog de vraag of mijn ouders dat goed vinden.
maarja als ik zeg dat ik er zelf voor werk dan kunnen ze er toch niks van zeggen?
mij vader zij een tijdje terug nog: je mag zelf weten wat je met je geld doet.
als ik hem daar aan herinner kan die het niet dwarsbomen.![]()
ik ben nou bijna 16,
ik ben van plan dit jaar 450 uit te geven, het is dan ook nog de vraag of mijn ouders dat goed vinden.
maarja als ik zeg dat ik er zelf voor werk dan kunnen ze er toch niks van zeggen?
mij vader zij een tijdje terug nog: je mag zelf weten wat je met je geld doet.
als ik hem daar aan herinner kan die het niet dwarsbomen.![]()
Wij hebben dus het vuurwerkkrantje binnen, ik zit daarin te kijken, begint mijn vader te zeiken: "Als je maar weet dat je geen 288 babypijltjes gaat kopen!"
Wat boeit hem dat nou!!! Dat gaat zo makkelijk op, dat snapt hij niet en ik word helemaal gek van hem als het om vuurwerk gaat!![]()