Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij is één reden genoeg om naar Duitsland te rijden: Bugano's
Dat inderdaad. Bugano, Laser, Yin/Yan. En goedkoop bier en frisdrank hahaJa voor mij ook.
En voor de rest de graankorrels er tussen uit pikken.
Bugano fonteinen bij de discounters,
Funke vuurwerk bij de winkels.
Enz.
En vooral niet op een zaterdag gaan, het was voor mij de eerste keer dat ik naar Duitsland ben geweest.
Maar wat was het druk, dus ik sla dit jaar even over.
Ik maak er gewoon een dagje uit van met mijn dochter. Is een traditie geworden onderhand. Worstje eten, boodschapjes doen, lekker graaien in het vuurwerk bij de supermarkten, bestellingen ophalen etc. Ik ga dan wel wat verder Duitsland in, lekker rustig met uitzoeken. Heerlijk, kijk er nu al naar uit.
Voor mij is het ook een traditie geworden. Lekker middagje met de kids shoppen, lekker wat eten tussendoor. Boodschappen doen, en ff tanken. Het scheeld dat waar wij gaan, geen overdreven Nederlandse aso's zijn ondanks dat het net over de grens is.Ik maak er gewoon een dagje uit van met mijn dochter. Is een traditie geworden onderhand. Worstje eten, boodschapjes doen, lekker graaien in het vuurwerk bij de supermarkten, bestellingen ophalen etc. Ik ga dan wel wat verder Duitsland in, lekker rustig met uitzoeken. Heerlijk, kijk er nu al naar uit.
Ik maak er gewoon een dagje uit van met mijn dochter. Is een traditie geworden onderhand. Worstje eten, boodschapjes doen, lekker graaien in het vuurwerk bij de supermarkten, bestellingen ophalen etc. Ik ga dan wel wat verder Duitsland in, lekker rustig met uitzoeken. Heerlijk, kijk er nu al naar uit.
Hoever ga je Duitsland in, ik zoek een rustige Lidl / Aldi om uit te zoeken, zelf zat ik te denken aan Sonsbeck als het goed is
schnitzel zeker top, of een heerlijk braadwurst!!!! krijg nu al trek.Ik ben er nog nooit geweest, maar ik zou lekker naar Wesel rijden. daar lekker shoppen en daarna een lekkere schnitsel happen in een gasthaus. Dan heb je er een lekker dagje uit van gemaakt![]()
schnitzel zeker top, of een heerlijk braadwurst!!!! krijg nu al trek.
Dit jaar er weer voor gekozen, om het merendeel in Duitsland te halen waarvan het grootste deel bij postenhandel nord in delmenhorst. Hier verkopen ze naast funke, xplode, klasek etc.ook gewoon evolution, vuurwerktotaal (watt lijn) , vuurwerkmania katan. De prijzen zijn hier het hele jaar scherp, vergelijkbaar met menig "weekaanbiedingen". Plus dat je maar 50euro hoeft aan te betalen bij je 1e bestelling, de rest mag gewoon als je het komt ophalen. Voor de meesten op dit forum waarschijnlijk te ver, maar als noordeling zeker de moeite te waard. https://postenhandel-feuerwerk.com/index.php/shop/
M
Zitten idd wel hele leuke prijzen tussen, ook van het Nederlandse spul. Funke is ook behoorlijk scherp geprijst, volgend jaar maar eens serieus kijken.Dit jaar er weer voor gekozen, om het merendeel in Duitsland te halen waarvan het grootste deel bij postenhandel nord in delmenhorst. Hier verkopen ze naast funke, xplode, klasek etc.ook gewoon evolution, vuurwerktotaal (watt lijn) , vuurwerkmania katan. De prijzen zijn hier het hele jaar scherp, vergelijkbaar met menig "weekaanbiedingen". Plus dat je maar 50euro hoeft aan te betalen bij je 1e bestelling, de rest mag gewoon als je het komt ophalen. Voor de meesten op dit forum waarschijnlijk te ver, maar als noordeling zeker de moeite te waard. https://postenhandel-feuerwerk.com/index.php/shop/
M