Wij kopen met het groepje al tig jaren vuurwerk van de lidl, aldi,rewe, centershop etc in duitsland.
Omdat we vlakbij de grens wonen, is het aanbod hier in NL in de buurt schaars, en juist daarom; NL handelaren verdienden hier jarenlang te weinig door die duitse concurrentie. Zeer jammer dit. Daarom kijk ik hier op het forum niet naar info van NL produkten en importeurs want in de regio roermond venlo zijn die (te) ver te zoeken. Iedereen hier gaat massaal de grens over voor de weco potjes.
De grotere compounds dan maar via Lesli of Zena laten halen en ver gaan rijden.
Eerlijk gezegd na al die jaren duits weco spul stoken; het gaat vervelen nu. Bijna elk jaar dezelfde produkten. Elk nieuw produkt- vaak compound en duurder- is zeer welkom.
Dus in de avond gaan er veel kleine potten en pijlen in de lucht, meestal tegelijk voor het betere effect.
En om 00.00 uur de grotere weco doorgelonte bakjes en enkele compound NL blokken.
Kort samengevat: duits discounter vuurwerk is ideaal geschikt vind ik om in de avond af te steken. Goede prijs-kwaliteit.
Als ze in duitsland nu ook meer aan de compounds gaan van bijv fünke en andere merken, word ik blij