Meldpunt voor vuurwerkoverlast

Dat nooit voor elkaar krijgen heb ik ook mijn twijfels bij. Nederland kan immers al verbazingwekkend lang onder de EU-regels uitkomen. En zoals al eerder genoemd zegt tot mijn spijt het feit dat krap 60% van de Nederlanders een vuurwerkverbod wil ook veel. Eerst ons geruststellen dat er geen draagvlak is en dan toeslaan. Dan kan je ook nog gaan zeggen: ja, ik ga door met stoken, roep dat maar eens als je een gevangenisstraf kan krijgen. 1 afsteken zal wel gaan maar uren stoken zal er dan niet meer inzitten. maar als het volledig illegaal is, is er ook weinig aan!

Denk je nou echt dat die enquêtes representatief zijn?Geloof er namelijk helemaal niks van.

Tuurlijk wel. Gewoon polls op internet waar je op kan stemmen zijn gewoon betrouwbaar toch?

Daar stemmen misschien 1200-1400 mensen?Dat is 0.007% van de bevolking heb je helemaal niks aan.
Over het algemeen zijn het ook de zuurpruimen die reageren,een normaal denkend mens gaat er nog niet eens tijd en energie insteken.Bonte heeft toen 60 duizend handtekeningen gekregen,dan praten we nog steeds over maar 0,35% van de bevolking.Ik denk dat er helemaal niet zoveel mensen voor een verbod zijn.:)

Daar stemmen misschien 1200-1400 mensen?Dat is 0.007% van de bevolking heb je helemaal niks aan.
Over het algemeen zijn het ook de zuurpruimen die reageren,een normaal denkend mens gaat er nog niet eens tijd en energie insteken.Bonte heeft toen 60 duizend handtekeningen gekregen,dan praten we nog steeds over maar 0,35% van de bevolking.Ik denk dat er helemaal niet zoveel mensen voor een verbod zijn.:)

Ik weet het niet. Laat ik het daarop houden. Eerst maar eens wachten op een heel groot onderzoek, misschien dat iemand daar ook cijfers van heeft?

tenet op de radio dat er vandaag weer 6000 meldingen bij waren , dus in totaal 16000 nu:bonk:

--pyro99:bye:

Probeer het lang te negeren maar ga nu toch reageren want je kunt geen tv aanzetten of krant lezen zonder die vreselijke man arno bonte tegen te komen.

Gisteren met enorm veel plezier een klein showtje met cat1 vuurwerk voor mn neefje van 1 afgestoken, je had moeten zien hoeveel plezier hij had! Dit wil ik graag ook voor mn eigen kind doen als hij groter is, mocht die engerd arno bonte en zijn club ooit voorelkaar krijgen om een vuurwerkverbod te realiseren dan ............. Laat ook maar, kan beter geen emotionele reacties plaatsen.....

En weet je hoe het komt dat er zoveel mensen tegen zijn, juist ja door die achterlijke debielen die te vroeg af steken en dingen vernielen daar hebben we dit voor het het grootste deel aan te danken, maar ook die vreselijke zeikcultuur en het niet gunnen van plezier aan andere mensen.

Als het zo doorgaat is het verbod binnen een paar jaar een feit

Zoek voor gein maar eens naar een filmpje van een lidu thunderstorm 3" salute die wel de lucht in word geschoten ipv op de grond, die ga je gewoon niet vinden!! Te bizar

Ik mis echt een tegen geluid vanuit de branche, die komen niet verder dan het melden dat de verkoop weer gestegen is.

Uiteindelijk komt er naar mijn mening een verbod kan wel lang duren omdat vuurwerk leugenaars zoals galgroen links betere toegang hebben tot de media op de titel van bv galgroen links worden feiten door de media niet meer op waarheid gecontroleerd.en de media is niet zo geintereseerd in ons vuurwerkliefhebbers omdat drama nou eenmaal beter verkoopt

Ik zag net ook al op SBS 6 naar mijn mening met het grootste ramptoeristenprogramma HART VAN NEDERLAND dat er al 15000 klachten zijn binnengedruppeld. Die klere ARNO BONTKRAAG richt wat aan zo..
En het is nu allemaal illegaal wat je hoort en die gasten verpesten het voor ons!!! Dat is het allerergste.Het word toch echt tijd dat de importeurs en winkeliers eens gaan reageren want dit kan echt niet langer zo.....

Mensen, telegraaf doet wat moeilijk met plaatsen van reacties, maar zo nu en dan lukt het wel. Op nujij.nl word alles geplaatst, en kan je zelf ook items neerzetten. Dus alle positieve artikelen over vuurwerk, of negatieve over A. Bonte, het kan allemaal...

Reactie van Bonte of FB:

De Nederlandse vuurwerklobby is bijna militanter dan de Amerikaanse wapenlobby. Straks willen ze recht op vuurwerkbezit nog in de grondwet.

Reactie van Bonte of FB:

De Nederlandse vuurwerklobby is bijna militanter dan de Amerikaanse wapenlobby. Straks willen ze recht op vuurwerkbezit nog in de grondwet.

Zegt iemand die radicale linkse standpunten als gebakken lucht verkoopt.
Wijzen naar een ander, heel makkelijk. Hij is geen spat beter dan Wilders met zijn ordinaire populisme.

Reactie van Bonte of FB:

Ik heb zn FB gecheckt, hij heeft het alleen máár over vuurwerk... Nare vent...

Reactie van Bonte of FB:

Klinkt vreemd uit de mond van een partijlid waarvan de bloedgroepen afkomstig zijn uit militante partijen als de CPN, PSP,PPR en de EVP.

Jaa mn dag is weer verpest want ik zag kakkerlak ARNO BONTKRAAG weer op tv allerlei onzin uitkramen!!! En sbs 6 de rampenzender doer er ook lekker aan mee, en wie interviewen ze allemaal?
Precies mensen op leeftijd want die zeggen allemaal nee tegen vuurwerk. Ze weten wel wie ze vragen want zo slim zijn ze ook wel weer. Ongelovelijk dit.... BAH

Back
Bovenaan