Mei Tai Tailgate 270's

Wow, dit is eigenlijk wel een hele mooie bak! Nooit eerder opgevallen, maar als ik nog eens een wat grotere box wil (hou het nu bij max €100 per box) dan is dit wel een goede kanshebber

Ja was mij ook ontgaan! Begin salvo is echt heel goed. Vind het tempo goed en leuke afwisseling met waaiers. Dit gecombineerd met mooie boeketten en leuke finale zorgt er voor dat ie op de wensen lijst staat

Toch best een prima bak, weet niet of ik het er zelf voor over heb maar is zeker niet slecht. Tempo vind ik ook nog wel aardig goed voor zo'n grote bak.

Ohw man, kunnen jullie (Mania) komen met een 100 shots up-tempo bak met de titanium go-getters en rode plum? Misschien zelfs afwisselen met kleuren/typen go-getters en variëren in kleuren plum? Gegarandeerd succes. :angel:

Zie bovenstaand, maar dan Gefilmd vanuit een andere stand.

Persoonlijk sla ik de Event Gates of Detonation van Rubro hoger aan. Mis op het begin na de “wow” factor bij deze bak.

Deze box afgelopen oud en nieuw, of ja 2 jaar geleden al bijna weer gehad voor een zeer goedkope prijs. een dikke aanrader deze box!

Zie bovenstaand, maar dan Gefilmd vanuit een andere stand.

Persoonlijk sla ik de Event Gates of Detonation van Rubro hoger aan. Mis op het begin na de “wow” factor bij deze bak.

Prachtige box dit, Echt mooi gefilmd van deze afstand effecten komen mooi groot over

Wat is een marktconforme prijs? €220 is tegenwoordig best wel redelijk voor 270’s 25mm. Er zijn 25mm 100’s bakken die voor €1 per schot gretig aftrek vinden. Deze heeft een paar weken geleden voor €190 gestaan bij Outlet. Misschien dat ‘ie nog in een weekactie komt?

Laten we het andersom redeneren - 3722 gram aan kruit. Meeste bakken zijn adviesprijs gram/10 (zie bijv Big Box van Magnum 1910 gram voor 189 euro, nieuwe prijs in freak is 130+-, wat neerkomt op 14,7 gram per euro).

Pakken we de prijs van deze box (220 werd genoemd). 3722/220 komt uit op 16,9 gram/euro. Wat dus eigenlijk goedkoper is als bijv een big box, maar das de prijs de achter. 150 is helemaal niet reel voor 3,7 kg kruit..

Of mis ik iets in de berekening haha :p

Nu vergelijk je wel een 30mm box met 25 mm. Aan de andere kant is dit een regelrechte topper op de straatfilmpjes afgaand. Deze bak kan best concurreren met menig 30mm bak.

Back
Bovenaan