Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wel lastige keuze tussen deze of de Event Gates van Rubro. Vind beide erg mooi, uiteindelijk viel mijn keuze toch op de Mei Tai tailgate, omdat de waaiers toch iets meer body hebben. Ben benieuwd in de straat
Afgelopen jaar niet gehad, maar voor dit jaar is hij gelukkig al besteld. Kijk enorm uit naar deze dikke bak, mooie lange tijdsduur om van te genieten en tog geeft hij nog behoorlijk gas. Effecten zien er allemaal top uit, mooie mix die op elkaar aansluit.
Deze ook besteld dit jaar! Vorig jaar bij het zien van de eerste filmpjes al enthousiast maar toen was het budget al vergeven. Nu na het zien van de straatfilmpjes helemaal overtuigd.
Denk dat ik hem stook op een rustig moment en met een pintermannetje in de hand ga genieten
Had deze box zelf afgelopen jaar 2x in de collectie (naast ander groot spul zoals transbomber ,sodom gomorrah, tripe x) en was een van de betere boxen die ik had. Dit jaar sla ik hem even over omdat er op dit moment ook genoeg ander goed spul is. Gaan jullie veel plezier aan beleven.
Ben ik het niet mee eens, de tempowisselingen in dit blok vind ik best goed verzorgd, maar de ''gaten'' die vallen zijn typisch wanneer er veel wordt gewerkt met salvo's. Persoonlijk vind ik het een schitterende box die je lekker rustig moet wegschieten in de vooravond om er lekker lang van te kunnen genieten!