Mei Tai Tailgate 270's

Wel lastige keuze tussen deze of de Event Gates van Rubro. Vind beide erg mooi, uiteindelijk viel mijn keuze toch op de Mei Tai tailgate, omdat de waaiers toch iets meer body hebben. Ben benieuwd in de straat

Als ik deze box zo zie is dit er zeker een om te overwegen dit jaar. Dikke waaiers, goed tempo, tja keuzes...

Deze bak gaat op de lijst voor volgend jaar!

Blijft een geweldige bak met een super opening! De opening vind ik zo gaaf.

Afgelopen jaar niet gehad, maar voor dit jaar is hij gelukkig al besteld. Kijk enorm uit naar deze dikke bak, mooie lange tijdsduur om van te genieten en tog geeft hij nog behoorlijk gas. Effecten zien er allemaal top uit, mooie mix die op elkaar aansluit.

Deze ook besteld dit jaar! Vorig jaar bij het zien van de eerste filmpjes al enthousiast maar toen was het budget al vergeven. Nu na het zien van de straatfilmpjes helemaal overtuigd.
Denk dat ik hem stook op een rustig moment en met een pintermannetje in de hand ga genieten:biertje:

Had deze box zelf afgelopen jaar 2x in de collectie (naast ander groot spul zoals transbomber ,sodom gomorrah, tripe x) en was een van de betere boxen die ik had. Dit jaar sla ik hem even over omdat er op dit moment ook genoeg ander goed spul is. Gaan jullie veel plezier aan beleven.

Deze staat echt hoog op me wensenlijst, echt een parel. Zodra deze voor een aantrekkelijke prijs te koop is ga ik m zeker aanschaffen

Ben ik het niet mee eens, de tempowisselingen in dit blok vind ik best goed verzorgd, maar de ''gaten'' die vallen zijn typisch wanneer er veel wordt gewerkt met salvo's. Persoonlijk vind ik het een schitterende box die je lekker rustig moet wegschieten in de vooravond om er lekker lang van te kunnen genieten!

Back
Bovenaan