Mei Tai Tailgate 270's

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2114
Artikelnaam: Mei tai Tailgate 270's
Bruto Gewicht: 21000 gram
Netto Kruitgewicht: 3722 gram
Aantal Schoten: 270sh - Dubbele compound
Effectomschrijving: Dit is de topper van het jaar! Een dubbele compound in één doos. 25 kilo zwaar & genieten maar.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/2
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €299,00
Voorverkoopprijs: €249,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

2114_Mei_Tai_Tailgate_Vuurwerkmania-kopiëren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Dan vraag ik mij ten zeerste af of dat geld voor die kruitinhoud de uitwerking waard gaat zijn. Dit had kruittechnisch toch ook in één compound gekund?

Soms wil je juist wat afwisseling maken door een salvo ritsje te schieten. Het had idd qua kruit in 1 compound gekund, maar ik hoop dat men dit gedaan heeft vanwege het tempo.

Dan vraag ik mij ten zeerste af of dat geld voor die kruitinhoud de uitwerking waard gaat zijn. Dit had kruittechnisch toch ook in één compound gekund?

Als ik naar de beschrijving kijk, in combinatie met het bruto gewicht: 25 kilo - 21 kilo = 4 kilo. Ik denk dat de kruitinhoud verkeerd is ingevoerd op de site van Vuurwerkmania.

Het verschil tussen netto totaalgewicht en bruto totaalgewicht is niet (alleen) kruid, maar toch (ook) de omdoos en kooi?

250,- voor 1800gram kruit, deze mag iemand anders voor mij kopen. Hopelijk verkeerd ingevoerd en bevat de compound meer kruit. Volgens mij is 100,- tot 120,- gangbaar voor 2kg kruit.

Ik ga er vanuit dat dit niet klopt want anders is de prijs ronduit bizar. We hebben het hier over 7 gram per schot.
Sowieso is de nieuwigheid van compound natuurlijk ook een verdienmodel voor de importeurs. De members op vuurwerksites prikken hier gelijk doorheen maar de gemiddelde consument niet en dat is 90% van de kopers en die betalen ook nog eens de volle mep tijdens de verkoopdagen. Dus ja, als ik importeur zou zijn zou ik het ook op deze manier aanpakken.

Volgens de site van Vuurwerkmania is de kruitinhoud 3734 gram. Daarmee biedt de voorverkoopprijs toch perspectief.

Volgens de site van Vuurwerkmania is de kruitinhoud 3734 gram. Daarmee biedt de voorverkoopprijs toch perspectief.

Had ook haast niet anders gekund met een bruto gewicht van 21KG. Gelukkig is het op deze manier opgehelderd en ik ben zeer benieuwd naar de uitwerkingen op de demo eind deze maand.

Mei tai Tailgate Box - Vuurwerkdemo vuurwerkmania 2019/2020

Mei tai Tailgate Box - Vuurwerkdemo vuurwerkmania 2019/2020

Back
Bovenaan