Mei Tai Tailgate 270's

Nog een filmpje van de productie. Het is echt een gigant, gewoon een dik profblok. Rubro en Mania hebben dit jaar weer grote stappen op innovatie gemaakt op de consumentenmarkt.

Met deze kwaliteit beelden hadden ze eerder mee moeten komen.... want jeetje wat een geweldige bak zo!! Mocht ik me bedenken en nog ergens een spaarvarken kapot kunnen slaan neem ik hem erbij

Prijs kan je altijd nog wel wat vanaf snoepen denk dat deze en de Gates of detonation en trasbomber champion er sowieso komen dit jaar. Vind ze alle 3 wel 00:00 uur waardig

Prijs kan je altijd nog wel wat vanaf snoepen denk dat deze en de Gates of detonation en trasbomber champion er sowieso komen dit jaar. Vind ze alle 3 wel 00:00 uur waardig

Als die 3 bakken niet 00.00 waardig zijn, dan weet ik het ook niet meer :) Zijn inderdaad perfecte bakken om na die tijd af te steken.

Ik heb de Transbomber Champions Edition (opener om 24.00 uur)en de Mei Tai Tailgate al in the pocket, omdat ik ze beide bij het zien van de eerste filmpjes al 24.00 uur waardig vond.:p:p

Die UNIEKE go-getter tails hadden ze om het feest helemaal compleet te maken, er vlak voor t eind nog ns in moeten stoppen!

Off-topic.
Ooit crackling go-getter tails display cakes geschoten en helaas daarna nooit meer kunnen krijgen.
Maar die hebben een onuitwisbare indruk op me gemaakt.

@Mania: Prachtig uniek effect op de consumarkt gebracht.
Hopend brengen jullie volgend jaar de crackling go-getter tails ook...

Komt niet vaak voor dat ik een filmpje niet helemaal hoef te bekijken om te beslissen dat ik een bak mooi vind. Dit is er eentje van, want na 25 seconden wist ik het al : deze wil ik hebben.

Komt niet vaak voor dat ik een filmpje niet helemaal hoef te bekijken om te beslissen dat ik een bak mooi vind. Dit is er eentje van, want na 25 seconden wist ik het al : deze wil ik hebben.
Na het zien van die demo filmpje heb ik hem gelijk aangeschaft, vrouw lief zei best veel die maar ik betaal, nou dat laat ik geen 2 keer zeggen

Nu voor 160 eu te bestellen op vuurwerkmania.nl! Ben erg benieuwd hoe ie presteert in de straat, filmpjes zijn veelbelovend

Een zeer mooie bak en nu voor 160 te koop met gratis vuurwerk t.w.v. 39 euro. Het is dat mijn budget ontoereikend is, anders had ik deze zeker besteld. Misschien iets voor volgend jaar, ff onthouden. :)

Dan ben ik ook om als jij dit gevoel al hebt :)

Vandaag in de aanbieding 159 nu

Bovenstaande video heeft me er gister toch van weerhouden om hem te bestellen. Buiten de eerste en laatste cake vind ik het middenstuk qua effectgrootte en effecten niet echt onderscheiden.

Back
Bovenaan