Aldi Nederland

photo5774121911138233986.jpg

Vulcan verkoopt blijkbaar de 'nieuwe generatie' crackling balls al zonder die overbodige plastic 'bal'. Vergeleken met de Aldi scheelt het dus per 60 stuks zo'n 50 cent.

Waarschijnlijk omdat die 2017 balletjes uit elkaar vielen met alles wat er in zat.
Ben benieuwd naar de reviews van de 2018 producten.

Knetterballen XXL, Voetzoekers XXL, Wondertollen, Knetterballen, Ratellinten en ook de Knetterrotjes

Vandaag aardig wat cat1 van de aldi mogen aanschouwen in breda.
Wat een topspul.
Morgen maar eens naar de lokale aldi om het een en ander in te slaan.

Ik lees hier dat de ratellinten van dit jaar het beduidend minder doen.
Zelf nog niet getest. Echter viel het ons wel op dat de doosjes van 2018 platter leken te zijn t.o.v. de 2017 versie.

Die Knetterballen XXL zijn inderdaad wel een teleurstelling zeg, juist gekocht omdat deze vorig jaar zo leuk waren in het Vuurwerkpakket XXL. Heb zaterdag bij het kopen niet gelet op jaartal.. Wat ik vooral jammer vind is dat ze prijstechnisch gewoon peperduur zijn, 4 euro voor 24, terwijl de dragon eggs los 1 euro voor 24 stuks kosten. Misschien zijn die kleiner?

Ik snap wel waarom ze het gedaan hebben, de kruitballetjes zitten vaak al los in het doosje (bij die kleine was dat in ieder geval de afgelopen jaren) en dit zal ook veiliger te produceren zijn. Maar voor het effect is het een no-go.

Ik denk dat ik alles maar uit de rode ballen haal, en de Champions League loting voortaan doe.

Ik lees hier dat de ratellinten van dit jaar het beduidend minder doen.
Zelf nog niet getest. Echter viel het ons wel op dat de doosjes van 2018 platter leken te zijn t.o.v. de 2017 versie.

De ratellinten van dit jaar doen het juist veel beter tegenover de 2017 versie. De knetters geven weer witte flitsen en produceert weer goed geluid.

Vanwege de komst van de knetterrotjes, gok ik er op dat de knetterballen einde oefening zijn (te veel plastic). Rare gedachte?

Niet zo heel gek.
Waarom ze eigenlijk niet alleen die pellets zonder die kapjes verkopen?

Ik denk omdat het er dan niet meer zo "groot" uitziet. Een kleiner zakje met een paar van die blokjes erin ipv van een groter doosje zou voor meer mensen minder aantrekkelijk zijn gok ik.

Niet zo heel gek.
Waarom ze eigenlijk niet alleen die pellets zonder die kapjes verkopen?

Zijn toch al (min of meer) te koop, onder de naam Pili Crackers? Of ben ik nu volledig in de war? Heb die dingen lang geleden eens gehad, knetterden hevig in mijn herinnering.

Tot waneer is het eigenlijk verkrijgbaar. Hier in de buurt is al 2 dagen alles op wat ik wil hebben :rolleyes:

Back
Bovenaan