Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Gerrit,... Het is alsof oud en nieuw weer voor de deur staat bij jullie... Of doen we rondje mee met chinese jaarwisseling :D
Ik heb acties laatste keer beetje gevolgd en zaten zekers leuke dingen tussen..
Nu is Nederland geen groot land maar als ik bestel en het wil afhalen wordt t bijna een dagtripje +- 5 tot 5,5 uur rijden totaal.
Maar ja ..heb wel gekkere ritjes gehad ..dus wie weet...
Hou het i.i.g. zekers allemaal in de gaten wat er in aanbieding komt..:thumbup::thumbup::thumbup:

Mega-vuurwerkfreaks.nl bestellingen kunnen dit jaar op 28 december vanaf 05.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald. Tevens kunnen de freakbestellingen ook in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur worden opgehaald.
Ook kunnen freakbestellingen op 29 december van 06.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald en in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur

Gerrit

Zie ik je de 28e om 05:00 uur Gerrit:wink:

Haha dat viel wel mee toch. Ik had alleen nog een paar bestellingen via de normale website gemaakt die ging ik apart ophalen anders liep ik met zoveel bestellingen rond daar hehe.

Hallo Bikkel,

De koffie staat klaar voor jou en .............
Ruben weet hoe hij mij wakker kan maken:bonk:
ssst niet zeggen Ruben.

Gerrit

Haha ik durf niets meer aan Gerrit te vragen, krijg ik alleen maar commentaar van in de winkel... Maar de koffie smaakte goed!

Dan heb je net een discussie gehad met je geliefde dat je toch wel erg veel geld aandat vuurwerk uitgeeft en dan komt dit :bonk:

99% van de leden hier heeft een speciale bankrekening voor vuurwerk alleen. Een geheime rekening waar vrouwlief niets van af weet!

Die is nog dicht ja, 3 pagina's verder ondertussen. Gerrit wil maar niet opschieten!

Hallo,

We wachten nog op enkele importeurs. Heb komende week een aantal afspraken staan.
Ik wil met een complete site online komen, dat is mijn manier van werken.
Tevens wil ik bepaalde aantallen van de items hebben. Als ik nog een 1 of 2 heb staan van een bepaald artikel dan komen ze niet op de site bij mij.Mijn eigen spullen in de bunkers zijn bekend.
Dus een tipje van de sluier, evolution ongeveer 25 produkten, van Pangu ongeveer 15 produkten,van Royal ongeveer 10 produkten,katan ongeveer 10 produkten, van Mania en Rubro nog niet bekend en van een nieuwe importeur voor ons die we vorig jaar niet op de site hadden is het aantal ook nog niet bekend.
Dus even geduld heren.

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan