Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achja je moet maar denken dat het al een wonder was dat je ze anno 2016 nog in jeb collectie kon krijgen. Al was het trouwens wel ironisch dat juist Vulcan met zulke gruwelijke knalcakes kwam!

Gelukkig heeft Gerrit meer leuke spullen zoals de Colorful city, die is ook best uniek qua prestaties tegenover andere cakeboxen. Ik heb zelden consumentenvuurwerk gezien dat zo dicht bij prof komt.

Achja je moet maar denken dat het al een wonder was dat je ze anno 2016 nog in jeb collectie kon krijgen. Al was het trouwens wel ironisch dat juist Vulcan met zulke gruwelijke knalcakes kwam!

Gelukkig heeft Gerrit meer leuke spullen zoals de Colorful city, die is ook best uniek qua prestaties tegenover andere cakeboxen. Ik heb zelden consumentenvuurwerk gezien dat zo dicht bij prof komt.

Klopt helemaal. En daarom gaan we die ook 2x bestellen :D

BIEMMM zeiden ze die salute cake 2.erg tof ze nog een keer gehad te hebben en zoals master al zegt... erg grappig dat dit juist uit de vulcan schuur komt.

mijn vrouw gaat echt balistic als ik deze maand vuurwerk ga bestellen maar mwhaaaaaa februari maart kan ik wel weer een potje breken denk ik. :p hahahaha

Aj, die foto's, blijven geweldig om te zien. Kom maar op met die site, koop drank is enorm hier.

Hallo,

Ik wacht nog op enkele importeurs wat zij over hebben, en als dat wat is voor op de site.
Ondertussen al een aardig lijstje met evolution minimaal 25 items.
Van Pangu minimaal 10 items, van Royal 10 items, van mania minimaal 10 en nog wat van Katan.
Wat hierboven staat is ook binnen in mijn bunkers.
Aantal van deze items zijn eind 2016 al ingekocht.
Als we online gaan meld ik dat op dit forum minimaal een dag van tevoren.

Met knallende groet,

Gerrit

Schitterend hoe het sfeertje er al weer in zit hier. Beetje spanning opbouwen. Doe je leuk Gerrit.
Ik lees dat er zelfs mensen van de andere kant van Nederland naar je toekomen. Geweldig toch?
Ik ben reuze benieuwd naar je opening. Veel succes.!!

Gewoon niet melden. ... zit iedereen ermee dag f5 te bashen op jullie site..
Zonder gekheid:top dat je hey zo doet. Voelt alsof het december is. ...
Greetzz

Oehh... het begint te kriebelen. Almere-Leeuwarden is een eind, maar het zijn wel zo'n beetje al mijn plannen voor 2017 die ik voorbij zie komen. Is er voor deze actioe een vaste ophaaldag, of kan dat ook op bijvoorbeeld de 29e of 30e?

Oehh... het begint te kriebelen. Almere-Leeuwarden is een eind, maar het zijn wel zo'n beetje al mijn plannen voor 2017 die ik voorbij zie komen. Is er voor deze actioe een vaste ophaaldag, of kan dat ook op bijvoorbeeld de 29e of 30e?

Vorig jaar was het de 29e van 06:00 tot 10:00. Maar Gerrit is de moeilijkste niet. Alles kan geregeld worden!

Wij wonen in Leeuwarden en rijden maandelijks naar Almere (stad) om vrienden en schoonfamilie te bezoeken, doen er een uur en 10 minuten over. Valt dus best mee en bij aanschaf van 1 Evolution cake hebben je de brandstof er al uit :D

Wij wonen in Leeuwarden en rijden maandelijks naar Almere (stad) om vrienden en schoonfamilie te bezoeken, doen er een uur en 10 minuten over. Valt dus best mee en bij aanschaf van 1 Evolution cake hebben je de brandstof er al uit :D

idd de prijzen zijn zo laag je hebt het er in princiepe zo uit ! Ik zelf woon in duiven 175 km heen en 175 terug heb het voor over !

idd de prijzen zijn zo laag je hebt het er in princiepe zo uit ! Ik zelf woon in duiven 175 km heen en 175 terug heb het voor over !

Snap ik helemaal! En voordeel bij Mega is dat er producten van meerdere steengoede importeurs worden verkocht tegen bijzonder fijne prijzen en er altijd wel leuke restpartijen worden aangeboden tegen dumpprijzen.

Mega-vuurwerkfreaks.nl bestellingen kunnen dit jaar op 28 december vanaf 05.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald. Tevens kunnen de freakbestellingen ook in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur worden opgehaald.
Ook kunnen freakbestellingen op 29 december van 06.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald en in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan