Mega Willows [Compound]

Geen probleem :thumbup:

Bijna, omdat we in Nederland pas voor het eerst weer F2 vuurwerk importeren sinds 2020, is bij ons alles duurder in verhouding. Als wij door geïmporteerd hadden de afgelopen jaren, had je de piek van de prijzen in 2021/2022 gehad, en zou 2023 weer lager zijn. Nu is 2023 je eerste jaar met nieuwe producten, dus vergelijk je met 2020. In andere landen heeft men die hogere prijzen in verhouding met 2020 al gehad in het voorgaande jaar.

Duitsland is wederom een totaal andere vuurwerkmarkt. Daar loopt veel via contracten met grootwinkelbedrijven, en die hebben een andere looptijd dan in Nederland. Dat is slecht te vergelijken.

Gelukkig :p

Dus we kunnen volgend jaar dan een flinke prijsdaling verwachten? :)

Nounou, rustig zeg, run anders ff geen forum ofzo

Je zou de posts over prijzen bv ook nuttig kunnen verplaatsen naar het topic met dat onderwerp, ook opgelost

Dit topic gaat over de Megawillows. Dank. Nu is t klaar met dat gezeik over die prijzen.
Nou sorry hoor als ik je op je tenen heb getrapt. Ik stelde gewoon wat vragen als reactie op een eerdere reactie.
Maak van alles toch niet zo iets negatiefs joh :) zoals ik al aangaf, hogere prijzen het zij zo.;)

Als je over een product praat hoort daar toch ook het bespreken van een prijs bij? Dat maakt een product toch interessant, de verhouding uiterlijk en prijs?

Maar goed, even complimentje naar vdElst: vind het onwijs mooi hoe actief je bent hier op het forum! Veel info en netjes antwoorden op (lastige en kritische) vragen. Kunnen andere leveranciers/merken nog wat van leren!
Eerlijk gezegd heeft GBV jaren lang niet mijn interesse gehad, maar waar jullie dit jaar/laatste jaren mee komen, zitten echt fantastische dingen tussen!

On Topic: mooi product maar ook met 81 schoten blijft hij te breed voor de straat, dus gaat het hem niet worden.:D

Als je over een product praat hoort daar toch ook het bespreken van een prijs bij? Dat maakt een product toch interessant, de verhouding uiterlijk en prijs?

Maar goed, even complimentje naar vdElst: vind het onwijs mooi hoe actief je bent hier op het forum! Veel info en netjes antwoorden op (lastige en kritische) vragen. Kunnen andere leveranciers/merken nog wat van leren!
Eerlijk gezegd heeft GBV jaren lang niet mijn interesse gehad, maar waar jullie dit jaar/laatste jaren mee komen, zitten echt fantastische dingen tussen!

On Topic: mooi product maar ook met 81 schoten blijft hij te breed voor de straat, dus gaat het hem niet worden.:D
100% mee eens!
Dank ook aan vdelst/gbv voor hun openheid!
Dit is ook nog steeds een hele dikke bak en we twijfelen nog, staat in ieder geval op de shortlist

En toch is dit nu nog een twijfel geval voor me.
De prijs is wat hoger in verhouding met het aantal schoten.
Maar het W shape concept blijf ik gaaf vinden.
En deze is wel 30mm en het verleden heeft me geleerd dat deze bak de handen op elkaar heeft gekregen door zijn sierlijke geweld.
Al om misschien gaat deze er toch bij zijn.
Het blijft een parel.

Het blijft ook een zeer gaaf product! Echt heel jammer dat hij niet meer at-once schiet zoals de eerste batch, maar dit is het enige blok in NL wat in de buurt komt van de beleving professioneel/illegaal blok als het om een W-shape product gaat (mijn mening). De Triple layer is 25mm en dat vind ik toch echt een stuk minder (en ja, heb ze beide gehad). Als ik een onbeperkt budget had of hoger dan 3k dan was deze er gegarandeerd weer bij gekomen. Met een beperkt budget is deze helaas echt te duur voor mij. Dan maak ik andere keuzes waar ik blijer van wordt.

Dat eerst jaar van de specials (2018) was buitengewoon.
Na het geweld van de Branco, de Acatenango en deze geweldenaar durfde ik de Skyline of fire niet meer af te steken op de locatie waar we waren....Bizar hoe breed deze was.
Als deze zo weer terug komt (ook al is het 81 schots) dan komt hij er sowieso weer bij.

Vanwege de nostalgie Vanaf 26.35

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of deze weer at once W-shape zijn rijen afvuurt, klonk in 2018 bijna net als een Bonbridge fanshape bak van 10 jaar eerder (zie video). Mocht dit zo zijn, dan is dit misschien wel de beste compound die je kan krijgen momenteel.

Maar dat is geen W shape meer?
De schietrichting op de tekening van de box doet dat nog wel suggereren?

Verder wel een mooie sample met prachtige willows!

Back
Bovenaan