Mega Willows [Compound]

De oude Mega Willows (met op de doos "mega willow") had ik in 2019, volgens mij batch 2018. Dat is tot nu toe de enige compound die ik ooit heb gezien waarbij ik dacht: dit kan eigenlijk echt niet in de straat. De effecten waren zo groots en de 9 schoten tegelijk omhoog gaven zo'n harde klappen. Ik stond op een meter of 30 en je had eigenlijk minimaal een meter of 75 nodig schat ik.

Dat maakte die compound uniek, en ik vind het daarom jammer dat die er niet meer is.

Had de 2019 batch nog op de kop kunnen tikken. Eigenlijk te breed inderdaad, maar toch wel erg gaaf. Helaas perongeluk bij de reservelont aangestoken. Had daardoor niet door dat de laatste rij (of eigenlijk dus de eerste rij) niet af was gegaan.
Na afloop van deze doos lekker verder gegaan met stoken. Echter door de wind begon het karton te smeulen en te branden, zonder dat ik er erg in Had. Terwijl ik een andere cake aan stak in de buurt van het al afgestoken vuurwerk schoot er ineens een rij van de Mega Willows af. Schampte zo langs mijn mouw. Was even flink schrikken, maar gelukkig goed gegaan. Wijze les in ieder geval.
Verders was het een topper en ben ik vooral erg benieuwd hoe de nieuwe variant is bevallen. Op film vind ik de Z-shape namelijk goed overkomen.

De nieuwe 81 shots variant maandje geleden in de freak voor een heel mooi prijsje op de kop getikt. Betreft de 2023 batch

W shape was alleen de allereerste batch 2018 als ik het mij goed herinner. Daarna hebben ze hem idd aangepast naar fan shape

Op papier ja maar als je goed de filmpjes bekijkt zie je duidelijk verschil tussen 2018 batch en alles daarna.

2018 gaat de complete rij at once dis krijg je W shape, vanaf 2019 gaat het weliswaar heel snel maar gaat per tube in de rij en is het voor mij geen W shape meer

Op papier ja maar als je goed de filmpjes bekijkt zie je duidelijk verschil tussen 2018 batch en alles daarna.

2018 gaat de complete rij at once dis krijg je W shape, vanaf 2019 gaat het weliswaar heel snel maar gaat per tube in de rij en is het voor mij geen W shape meer

dit is toch gewoon een W shape - 2019 editie. Heb ik afgelopen jaar ook geschoten

Volgens jouw beschrijving zou de W triple layer dan ook geen W shape zijn?

2019 batch 2 maal gehad, schiet ook in W (iets vertraagd). Maar deze nieuwe lijkt meer een fan shape, ook iets vertraagd, dat is toch echt anders dan de 108 versie (waarbij 2018 nog at once schoot per rij en daarna dus heel snel per rij, maar niet at once).
Mijn punt was nu meer, dat het totaal een ander product is geworden dus.

2019 batch 2 maal gehad, schiet ook in W (iets vertraagd). Maar deze nieuwe lijkt meer een fan shape, ook iets vertraagd, dat is toch echt anders dan de 108 versie (waarbij 2018 nog at once schoot per rij en daarna dus heel snel per rij, maar niet at once).
Mijn punt was nu meer, dat het totaal een ander product is geworden dus.

dat ben ik zeker met je eens, dit is een waaier. Gaat mij er meer op dat de oude versie met 108 schoten zeker een W was :p

Back
Bovenaan