Pyroguy
VWC lid
De oude Mega Willows (met op de doos "mega willow") had ik in 2019, volgens mij batch 2018. Dat is tot nu toe de enige compound die ik ooit heb gezien waarbij ik dacht: dit kan eigenlijk echt niet in de straat. De effecten waren zo groots en de 9 schoten tegelijk omhoog gaven zo'n harde klappen. Ik stond op een meter of 30 en je had eigenlijk minimaal een meter of 75 nodig schat ik.
Dat maakte die compound uniek, en ik vind het daarom jammer dat die er niet meer is.
Had de 2019 batch nog op de kop kunnen tikken. Eigenlijk te breed inderdaad, maar toch wel erg gaaf. Helaas perongeluk bij de reservelont aangestoken. Had daardoor niet door dat de laatste rij (of eigenlijk dus de eerste rij) niet af was gegaan.
Na afloop van deze doos lekker verder gegaan met stoken. Echter door de wind begon het karton te smeulen en te branden, zonder dat ik er erg in Had. Terwijl ik een andere cake aan stak in de buurt van het al afgestoken vuurwerk schoot er ineens een rij van de Mega Willows af. Schampte zo langs mijn mouw. Was even flink schrikken, maar gelukkig goed gegaan. Wijze les in ieder geval.
Verders was het een topper en ben ik vooral erg benieuwd hoe de nieuwe variant is bevallen. Op film vind ik de Z-shape namelijk goed overkomen.