Mega Willows [Compound]

Iemand al gekeken naar de doorlontkwaliteiten van de evo-chinezen? Moet hem zelf nog ontkooien maar ben er nog niet over uit of ik het laat zoals het is of niet.

Iemand al gekeken naar de doorlontkwaliteiten van de evo-chinezen? Moet hem zelf nog ontkooien maar ben er nog niet over uit of ik het laat zoals het is of niet.

Heb deze even gecheckt maar perfect doorgelont lekker kort dus de Chinees heeft niet zitten slapen

Branco, mega willows en color carnival, achter elkaar. Ik weet nog niet exact op welke volgorde... Ik kan niet wachten om deze af te steken! Staat in het midden van de show:)8C48D6E1-F37B-42D3-93AC-F7D9D2A26EB4.jpg

Branco, mega willows en color carnival, achter elkaar. Ik weet nog niet exact op welke volgorde... Ik kan niet wachten om deze af te steken! Staat in het midden van de show:)Bekijk bijlage 43570

Ik zie dat jij de bovenste rand van de dozen hebt afgehaald. Zat ik ook al aan te denken. Ik heb de Branco en Mega Willow ook en bij beiden lijkt het erop dat sommige tubes dusdanig scheef staan dat ze tegen de doos aan zullen schieten. Vreemd dat dit zo verpakt wordt :frusty:

Wel imposant rijtje zo :handsup:

Merkte na het ontkooien wel dat de doos niet erg stevig is. Heb hem daarom teruggezet in de omdoos voor de zekerheid. Heb mijn lesje vorig jaar wel geleerd toen de bodem van de Serenity doos het begaf en alle cakes over de straat lagen:bonk:

Merkte na het ontkooien wel dat de doos niet erg stevig is. Heb hem daarom teruggezet in de omdoos voor de zekerheid. Heb mijn lesje vorig jaar wel geleerd toen de bodem van de Serenity doos het begaf en alle cakes over de straat lagen:bonk:

Hier hetzelfde met de doos, deze valt bijna uit elkaar...

Hier hetzelfde met de doos, deze valt bijna uit elkaar...

Dat is idd een minpuntje van deze box, eigenlijk ongelooflijk voor een box in deze prijsklasse. Ik heb hem uit voorzorg terug in de kooi gedaan. Eerst het houten plaatje met piepschuim matje erin gelegd. Vervolgens met karton van de overige dozen de box verder opgehoogd zodat de tubes over de rand van de kooi komen

Idd deze zit in een veel te slappe doos verpakt. Ik heb de onderkant inmiddels goed verstevigd en ook qua hoogte ingekort zodat er niets tegen de rand schiet.

Ik zie dat jij de bovenste rand van de dozen hebt afgehaald. Zat ik ook al aan te denken. Ik heb de Branco en Mega Willow ook en bij beiden lijkt het erop dat sommige tubes dusdanig scheef staan dat ze tegen de doos aan zullen schieten. Vreemd dat dit zo verpakt wordt :frusty:

Wel imposant rijtje zo :handsup:

Ja, ik probeer elk punt dat gevaarlijk kan zijn te voorkomen. Ter kennisdeling hier de dingen waarop ik let. Ik maak met tegels een barriere (stapeltjes met tegels) voor de kleine cakes, dan kan deze nooit naar het publiek vallen.p (kijkt rustiger) Ik heb een doos met 15 vuurwerkbrillen, ook voor het publiek! Ook de dozen afknippen mocht dat nodig zijn om de schoten de vrijheid te bieden. Eventuele reserve lonten gereed maken voor gebruik en afdekken met aluminiumfolie, en buiten de cake te buigen. Dan hoef ik met mijn handen niet eerst het oranje lipje los te pulken boven een niet ontplofte buis, wat mijn inziens gevaarlijk kan zijn als de cake niet helemaal af is gegaan. Met een tangetje kan ik dan eventueel het aluminiumfolie weghalen en de cake opnieuw aansteken. Vorig jaar had ik een compound waar niet alle verbindingen goed waren afgedekt.. ook even gerepareerd, om vonkoverslag te voorkomen. Elke doos steek ik af met een torch, zodat ik altijd een centimeter of 20/30 van de doos af sta mijn mijn handen. Zo, dat zijn de meeste maatregelen wel die ik neem. Oh ja, ik bewaar mijn vuurwerk tijden het afsteken in de auto. Mocht er een probleem ontstaan, ontploft mijn (lease)auto, niet mijn huis;) ook staat het vuurwerk lekker dicht bij de fire area.

Branco, mega willows en color carnival, achter elkaar. Ik weet nog niet exact op welke volgorde... Ik kan niet wachten om deze af te steken! Staat in het midden van de show:)Bekijk bijlage 43570

Ik zchiet eerst de branco, daarna mega willow en als laatste de color carnival. Color carnival heeft als enige een eindsalvo in de compound verwerkt;)

Laatst bewerkt:
Idd deze zit in een veel te slappe doos verpakt. Ik heb de onderkant inmiddels goed verstevigd en ook qua hoogte ingekort zodat er niets tegen de rand schiet.

Bedankt voor deze tip! Ik ga ook even kijken of ik de doos kan verstevigen. Ps: de cakes zelf zitten volgens mijn vast op een houten plaatje.

Bedankt voor deze tip! Ik ga ook even kijken of ik de doos kan verstevigen. Ps: de cakes zelf zitten volgens mijn vast op een houten plaatje.

Ja dat klopt omdat het compound is alleen betwijfel ik of zo'n houten plaatje het houd als deze bak los gaat. Ik vertrouw erop dat de kooi de boel stabiliseert

Back
Bovenaan