pyroguy2000
VWC lid
Grote doos is het. Wel lekker een kooitje los knippen....
Maar ben benieuwd naar zoveel 30mm!
Maar ben benieuwd naar zoveel 30mm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
*Compound*![]()
Hij heeft wel wat weg van de fan style’s ook zulke grote bakken![]()
Ook een compound lont ik toch nog even op m'n eigen manier door. Hekel aan pauzes![]()
Iemand al gekeken naar de doorlontkwaliteiten van de evo-chinezen? Moet hem zelf nog ontkooien maar ben er nog niet over uit of ik het laat zoals het is of niet.
Branco, mega willows en color carnival, achter elkaar. Ik weet nog niet exact op welke volgorde... Ik kan niet wachten om deze af te steken! Staat in het midden van de showBekijk bijlage 43570
Merkte na het ontkooien wel dat de doos niet erg stevig is. Heb hem daarom teruggezet in de omdoos voor de zekerheid. Heb mijn lesje vorig jaar wel geleerd toen de bodem van de Serenity doos het begaf en alle cakes over de straat lagen![]()
Hier hetzelfde met de doos, deze valt bijna uit elkaar...
Ik zie dat jij de bovenste rand van de dozen hebt afgehaald. Zat ik ook al aan te denken. Ik heb de Branco en Mega Willow ook en bij beiden lijkt het erop dat sommige tubes dusdanig scheef staan dat ze tegen de doos aan zullen schieten. Vreemd dat dit zo verpakt wordt
Wel imposant rijtje zo![]()
Branco, mega willows en color carnival, achter elkaar. Ik weet nog niet exact op welke volgorde... Ik kan niet wachten om deze af te steken! Staat in het midden van de showBekijk bijlage 43570
Idd deze zit in een veel te slappe doos verpakt. Ik heb de onderkant inmiddels goed verstevigd en ook qua hoogte ingekort zodat er niets tegen de rand schiet.
Bedankt voor deze tip! Ik ga ook even kijken of ik de doos kan verstevigen. Ps: de cakes zelf zitten volgens mijn vast op een houten plaatje.
Ja dat klopt omdat het compound is alleen betwijfel ik of zo'n houten plaatje het houd als deze bak los gaat. Ik vertrouw erop dat de kooi de boel stabiliseert