Mega Mini [Uitloop]

Ik heb ze ook al live gezien en geloof me, het is echt goed spul.
Maar dat is eigenlijk alles van China red.

sorry maar vind dit werkelijk helemaal niets, voo 25 euro in 20 seconde weg en alleen maar een paar romeinse kaars ballen en crackling staarten. weinig bijzonders

Oooh jaaaaaaaa, wat een kickuh ding! Briljant tempo en een prijs waar vele andere vergelijkbare waaierbakken een puntje aan kunnen zuigen! Wordt om de hoek verkocht en komt absoluut in mijn straat te staan!

Zeker een tof bakkie,
en heel goed te gebruiken als showelement.
Lekker tempo en vooral de laatste fanshape schoten volgen elkaar lekker snel op.

Mega Mini

Mega Mini

Oooh jaaaaaaaa, wat een kickuh ding! Briljant tempo en een prijs waar vele andere vergelijkbare waaierbakken een puntje aan kunnen zuigen! Wordt om de hoek verkocht en komt absoluut in mijn straat te staan!

Beste Richardus,

Reserveer uhm vast, want dit is inderdaad een must have.....

Gaaf ding, doet me een beetje denken aan een cake van Jorge jaren terug, iets van jw0056 600s met yellow balls/tails. heel tof, zie er gaar een 500 gr versie van met andere kleurtjes.

Eindelijk dan de nabootsing van de M85 van Original.
Ik heb me lange tijd afgevraagd waar die bleef, want dit concept is natuurlijk geweldig.
Hij eindigt wel wat minder spectaculair dan de M85, maar het tempo is goed en de kleuren komen op deze film mooi helder over.
Als deze in het echt net zo goed is, is het een topper en vind ik de prijs eigenlijk nog aan de lage kant.
En dat zeg ik echt niet gauw....
Sterker nog, dat heb ik nog nooit gezegd!
(Is ook de laatste keer hoor!)

Als de cake straks in het echt net zo goed is (hoogte comets en gelijkheid tempo) dan zal ik er zeker 1 willen, want dit ziet er gaaf uit hoor.

Inderdaad een erg mooi ding. heerlijk tempo en mooie kleuren gebruikt. misschien dat ik hem ga halen maar dan ga ik hem wel in combinatie met iet anders schieten. erg leuk voor het begin van een projectje. ben ook benieuwd hoe groot de cake zelf is in het echt.

Back
Bovenaan