Mega Mine [Uitloop 2023]

Inderdaad, de geruchten dat TP-vuurwerk dit vermeld zouden hebben kloppen niet. Er is helemaal geen bericht van Magnum of Broekhof gekomen over een eventuele afkeur.

Is het trouwens het laatste jaar voor de Mega Mine? Gaan ze eruit? Dacht zoiets vernomen te hebben.

Misschien is het al wel eens langsgekomen, maar is dit is toch een omlabeling van de Big Fat Chill? Brutogewicht is hetzelfde, kruitgewicht ook...

Helaas uitverkocht bij de bestelling ophalen. Kon kiezen of geld terug of vervangende cake. Zou nog nieuwelading binnen moeten komen maar was er niet.

3 andere winkels ook uitverkocht. Uiteindelijk de laatste 2 big fat chill bij een winkel kunnen scoren.

Wat een joekel van een ding is dit ook, elke keer schrik ik weer en ik heb ze nu al vaak gezien.

Wat een joekel van een ding is dit ook, elke keer schrik ik weer en ik heb ze nu al vaak gezien.

Precies hetzelfde,,, ik dacht aan een heeel klein cakeje.
9 stuks als troostprijs gekregen omdat ik maar 4 van de 6 caïro kreeg .
Ben nog steeds aan het balen.

Precies hetzelfde,,, ik dacht aan een heeel klein cakeje.
9 stuks als troostprijs gekregen omdat ik maar 4 van de 6 caïro kreeg .
Ben nog steeds aan het balen.
Cairo crackling en ult chry zijn denk ik bij veel mensen gemind, veel vraag naar geweest geloof ik. Zou denk ik niet deze als vervanger hebben geaccepteerd, compleet ander product.

Klopt dat het anders is maar je staat een uur in de rij ,, je wilt de rij achter je ook niet langer laten wachten dus het is een paniekkeuze ik kon €60 terug krijgen of voor €90 mines ,, hij zag dat ik door de grond zakte nadat hij vertelde dat hij minder kon leveren als besteld.

Ik ga er wat moois van maken want de cairo’s waren eigenlijk als finale na 3x power crackling box en dan had ik ze ook behoorlijk gekieteld zodat ze zo snel mogelijk leeg zouden rammen.
Daarom maar gewoon positief proberen te blijven, en nog een keer heerlijk genieten van een vrije jaarwisseling zonder over je schouder te hoeven kijken .

Back
Bovenaan