RandomDaniel
VWC lid
Gaat Breda volgend jaar ook vanaf het begin van het jaar mee doen met de freakacties?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
klinkt dit niet een beetje als een broodje aap verhaal van een concurrerende winkel ofzo? Wij zijn een groot vuurwerkpunt en verkopen al 15 jaar vuurwerk uit deze bunkers, welke binnen staan in een verwarmde kas (Intratuin). Dus nee onze bunkers zijn kurkdroog en we hebben hier nog nooit klachten over gehad.
Over nieuw binnengekomen vuurwerk wordt weleens gezegd dat het nat (vochtig) is waardoor het minder goed presteert. Dit komt omdat het soms vlak voor kerst binnenkomt en het dus net uit de containers is welke 4 weken op een natte boot hebben gestaan. Maar zelfs met dit vuurwerk komt het helemaal goed als het 1 week in een droge en warme bunker staat.
Ik hoop dat ik jullie twijfels weg genomen heb![]()
Gister ook de specials opgehaald, bedankt mannen voor de mooie prijzen![]()
Gaat Breda volgend jaar ook vanaf het begin van het jaar mee doen met de freakacties?
Ook wel benieuwd naar, checkte net de prijs omdat ik toch 3 doosjes wilde inslaan met wat geysir C, maar zag dat deze alweer fors gestegen was :(En nog een vraag: staan de Cracker Fountains al op de prijs van de actieweek, gezien de lage prijs?
Mooie acties zeg!
Komt dit artikel ook nog in Breda: https://vuurwerkbunker.nl/shop/wreckling-shot/ ?
Ben een beetje ongeduldig, ik weet hetmaar zodra die online staat kan ik een bestelling compleet maken.