MEGA KORTING bij Katan Vuurwerk

Wat ik dan wel weer aardig vind is dat er op Fpm in november een enquete is gehouden over iets soortgelijks. Kort samengevat kwam het erop neer dat de vraagstelling inhield, of er belangstelling was voor jou favoriete cake, met een iets ander effect voor de helft van de prijs..Vrijwel iedereen reageerde daar uitermate positief op. Maar als ik zo de reakties op de Katanaktie lees, is het misschien toch niet zo'n goed idee.
Trouwens, misschien een beetje vergezocht, maar zou dit een vooropgezet plan zijn geweest?

Tsja moeilijk te zeggen, ik ging voor de aanbieding van Pronk (2 ES voor 30 euro) en ook zij konden uiteindelijk niet alles leveren.

Als je inplaats van een setje lily magnolia een super magnolia (laat staan de 3 extra cakes) krijgt moet je niet gaan lopen zeuren. De vervangers van de Extreme Salute waren veel slechter. Daar zou ik liever super 4 cakes voor in de plaats krijgen.

Hoho, beetje kort door de bocht!
Ik bestel 6 Magnolia's, en dan wens ik ook 6 Magnolia's te krijgen....
Anders had ik wel een Super Magnolia besteld.
Als jij bij de groentenboer zes appels bestelt en je krijgt een meloen en 3 halfrotte mandarijnen, wat zeg jij dan tegen die man?
Ik vond het overigens geen slechte ruil, ik klaag ook niet (althans niet hierover), maar het had tenminste in overleg gemoeten, vind ik.
En laten we het over die drie extra cakes maar niet meer hebben, oké?
Het is een wonder dat er geen ongelukken mee gebeurd zijn. Je maakt mij niet wijs dat ik de enige was die toevallig slechte exemplaren had. Katan heeft op deze manier gewoon een partij troep gedumpt, al dan niet bewust. Het leek een leuke deal, maar het had verdomd slecht kunnen aflopen...

Cass, ik denk dat ik ook slechte Royal Palace heb, ik heb er nog 2 over, had er 1 aan mijn ouders meegegeven en mij pa had het de volgende dag over een hele kleine pot waarvan het eerst schot opzij schoot, tegen zijn been en achter hem klapte hij bij de muur uit elkaar. Nou dacht ik eerst aan een cake uit de Heavy 5 serie, maar nu ik jouw verhaal lees, kan ik wel met zekerheid zeggen dat ook bij hun de Royal Palace verkeerd ging. Heb er dus nog 2 staan, weggooien vind ik zonde, die gaan wel op voldoende afstand dan maar. :wink:

@ Jupilerfreak; ik zeg niet dat men hier niet heen moet gaan, ik zeg ook niet dat ik er niet meer heen zal gaan, want de kortingen op zich zijn mooi meegenomen. Punt is dus was iedereen aankaart; het niet uitleveren van bestellingen die er blijkbaar wél hebben gelegen. :wink:

Moet steeds denken aan wat mijn zoon vorig jaar overkwam. Hij boekte met zijn vrienden bij Beachmasters een appartement aan de boulevard in Lloret de Mar. Weken later werden ze geconfronteerd met de mededeling dat het appartemenmt was overboekt en kregen ze een aantal veel mindere alternatieven aangeboden. Heb wat stennis geschopt en wat rondgekeken op internet. Bleek dat dit bedrijf dit veel vaker doet. Je trekt jonge (naieve) mensen met een lokkertje waarvan je niets tot weinig hebt, confronteert ze (veel) later met zogenaamde overboekingen en speculeert erop dat ze wel accoord gaan met een veel minder alternatief, omdat ze van het gezeur af willen zijn of omdat alle mooie accommodaties toch al weg zijn.
Is hier mijn inziens mogelijk ook gebeurd. Met de ES als lokkertje zijn er hoe dan ook honderden, misschien wel duizenden FT's verkocht waar normaal gesproken geen hond naar zou omkijken. Klopt mijn vermoeden, weet ik niet of Katan hier verantwoordelijk voor is; kan ook truc van B en W zijn geweest, misschien was er sprake van een een-tweetje tussen Katan en B en W, misschien is er sprake van een derde partij. In ieder geval heeft Katan veel extra omzet overgehouden aan het geheel. Denk dat veel forumleden de kofferbak hebben volgestouwd.
By the way: omdat ik vrijwel alles kreeg wat ik had besteld (op vier Inferno's na, geld teruggevraagd), was er voor mij sprake van een zeer geslaagde actie. Vind het wel jammer dat ik een grote mond moest opzetten om dat voor elkaar te krijgen, want dat ligt me eigenlijk niet. Heb ik mezelf tegen heug en meug aangeleerd.

Laatst bewerkt:
nog even over die royal palace, die kreeg je hier bij vuurwerkland ook gratis bij sommige artikelen, 1 deed het goed bij de 2e klapte de bombete's veel te laag en kwamen de effecten op de grond. ze geven daar regelmatig troep wel bij b&w om van restpartijen af te komen lijkt het wel. aankomend jaar ga ik ook voor minder spul van b&w want het begint tegen te vallen, vaak ging ik naar vuurwerland omdat je zoveel acties had maar de kwaliteit van veel artikkelen haalt het gewoon niet bij dynasty, marijn enz.

Beste lezers,

Het is van onze kant niet een opgezet spelletje geweest,en al helemaal niet samen met B&W,wij hadden liever alles willen uitleveren,de spullen die wij in oktober 2008 hebben besteld,zijn niet geheel geleverd.

Wij hebben ook geprobeerd om iedereen volledig te kunnen helpen, met een vervanger of geld terug.

Wij zijn bezig om iets geheel nieuws neer te zetten, waar jullie wedrom van zullen gaan smullen,uiteraard komen de spullen pas op de webshop te staan zo gauw de spullen in de bunkers hebben staan,blijkbaar kun je niet vertrouwen op de leveranciers.........

Graag nog wel een mening van jullie,,,,,,,, wat is er zo bijzonder aan de extreem saluut....graag jullie mening hierover,welke effecten moeten hierin zitten volgens jullie??????

Nogmaals excuus voor de niet nagekomen bestellingen........

Ronny Vos
Katan vuurwerk

Ben blij dat je gewoon persoonlijk reageert Ronny, je laat weten dat het niet alleen aan jullie lag, maar ook aan de leveranciers. Wel vraag ik mij alsnog af waarom mij door het personeel verteld wordt dat de ES er niet is, terwijl hij wel met anderen voor en na mij mee gaat op aandringen van hen?

De Extreme Salute is voornamelijk beroemd vanwege de harde burst die erin is verwerkt tezamen met de grote en volle boeketten in mixed uitvoering. :wink:

Beste lezers,

Het is van onze kant niet een opgezet spelletje geweest,en al helemaal niet samen met B&W,wij hadden liever alles willen uitleveren,de spullen die wij in oktober 2008 hebben besteld,zijn niet geheel geleverd.

Wij hebben ook geprobeerd om iedereen volledig te kunnen helpen, met een vervanger of geld terug.

Wij zijn bezig om iets geheel nieuws neer te zetten, waar jullie wedrom van zullen gaan smullen,uiteraard komen de spullen pas op de webshop te staan zo gauw de spullen in de bunkers hebben staan,blijkbaar kun je niet vertrouwen op de leveranciers.........

Graag nog wel een mening van jullie,,,,,,,, wat is er zo bijzonder aan de extreem saluut....graag jullie mening hierover,welke effecten moeten hierin zitten volgens jullie??????

Nogmaals excuus voor de niet nagekomen bestellingen........

Ronny Vos
Katan vuurwerk

Beste Ronny,

Hebben jullie nog actie ondernomen in de richting van B en W wegens wanprestatie of iets dergelijks? Het niet-leveren van bestelde cakes heeft jullie immers nogal wat negatieve publiciteit bezorgd.

Omdat wij niet voldoende extreem saluuts hadden gekregen,probeerde wij iedereen te kunnen verdelen van de extreem saluuts die wij binnen hadden gekregen + het feit was ook nog dat door B&W ons nadrukkelijk was verteld en toegezegd dat de fas.trip het zelfde zou zijn als de extreem saluuts.

Ja kvind het erg netjes dat Ronny gewoon blijft reageren, en zich niet schuilt.

Wel vind ik het vervelend dat je ons zo verschrikkelijk in spanning laat, wat betreft de nieuwe plannen..:)

De extreme salute is, vind ik persoonlijk de beste prijs/kwaliteit's cake.

De topic's van de ES lopen dan ook overvol!:)

Hé Thom,

Ik kan daar nu nog tewveel over vertellen, maar hierop deze site zal het als eerst bekend worden gemaakt....het wordt wel iets heel bijzonders........klein tipje...nee even wachten nog

Beste Ronny,

Hebben jullie nog actie ondernomen in de richting van B en W wegens wanprestatie of iets dergelijks? Het niet-leveren van bestelde cakes heeft jullie immers nogal wat negatieve publiciteit bezorgd.

Wij gaan dit nog wel doen,uiteraard pikken wij dit niet,maar normaal moeten wij ons hier niet over uitlaten,dus wijk ik hier ook niet verder overuit.

Ons doel is wel bereikt geweest, wat wij graag wilden is gelukt,maar niet geheel volgens onze planning......

Oke, mooi om te horen..

Ik weet dan ook zeker, dat ik er dit jaar weer m'n vuurwerk voor een groot deel aanschaf..
Alleen de buurtaktie is al een mooie lokker..

Want ja, vuurwerk is en blijft nou eenmaal prijzig.. Zulke aanbiedingen kun je dan niet laten liggen.!

wehehehe, inderdaad :p
Maar mooi om te horen, want negatieve publiciteit is denk ik ook niet goed voor Katan. We zijn hier benieuwd, maar zal nog wel even duren lijkt me...

Iig mooi dat er zo wordt gereageerd, kritisch door ons freaks-zijnde en door Katan zelf. :D

Ondanks alles kom ik volgend jaar denk ik wel weer terug bij Katan voor de buurtaktie. Ik hoop dat de Profi en de Maxx Line uitgebreid zullen worden en dat er weer van die uitverkoopakties zijn. Volgende keer wel graag begin december vermelden of alles leverbaar is en klopt enzo en niet pas op 29 december met wijzigingen aankakken. :bye:

Zoals ik al eerder op het forum heb aangegeven heb ik vorig jaar de Fascination Trip gehad. Mijn ervaring was vorig jaar dat deze gelijk was aan de Extreme Salute. Enorm harde burst, mijn buurman kwam vorig jaar nog naar buiten lopen waar die enorm harde knallen nog vandaan kwamen.

Dit jaar had ik de Extreme Salute en die was vergelijkbaar met de FT die ik vorig had. Ik begrijp dus ook wel dat B&W dit als alternatief heeft gegeven, want de cakes waren ook gelijk aan elkaar. Blijkbaar zat er deze jaarwisseling een slechte partij tussen, waardoor mensen erg zijn teleurgesteld.

Ik geloof ook echt niet dat Katan dit met opzet hebben gedaan, bij Pronk hadden ze immers precies hetzelfde probleem. B&W heeft er gewoon voor gekozen om de kleinere bestellingen wel gewoon ES uit te leveren en de grotere met FT.

Dan vraagt 500gram wat er nou zo goed is aan de Extreme Salute.
1. De enorm harde burst. Er is maar 1 cake in Nederland die net zo een harde burst heeft en dat is de Profi Cyclone. Die mogelijkheid is er dus bij jullie in ieder geval.
2. De goede gevarieerde effecten. Er zijn 6 versies, wat het dus interessant maakt om er zoveel te kopen.
3. Enorm grote effecten. Natuurlijk een gevolg van de enorme burst, maar er zijn weinig cakes in Nederland die zulke grote effecten hebben.

Back
Bovenaan